wtorek, 27 maja 2014

Gorąca Top 25 - notowanie 20

Ostatnio zauważyłem spadek w liczbie komentarzy na blogu. Nie to, że chcę aby było ich najwięcej, ale mam nadzieję, że nie ubywa mi czytelników. :) Może ten post przyciągnie więcej komentujących. :) No i mała niemiła niespodzianka. Nie wiem czemu zresetowała mi się ankieta. Było chyba 6 głosów był remis i pewnego dnia zobaczyłem, że nie ma żadnych. W związku z tym obie piosenki przechodzą do propozycji. :)

Na pierwszym miejscu ponownie co mnie bardzo cieszy znajduje się Sia z utworem Chandelier. Uwielbiam tą piosenkę i cieszę się, że wy też ją doceniacie. :) Na drugie miejsce wskoczył Ed Sheeran z piosenką I See Fire. Na podium ponownie wskakuje za to zespół Within Temptation i Whole World Is Watching. Poza tym mamy też pięć nowości. W tym dwie z Eurowizji. Dodatkowo wraca jeszcze co zaskakujące On Top Of The World

Wyleciały z notowania:
21. Grzegorz Hyży, TABB - Na Chwilę
24. Sylwia Grzeszczak - Nowy Ty, Nowa Ja
25. Lady Gaga - G.U.Y

Wyleciały na stałe:
Shakira - Empire
Cris Cab - Liar Liar
Bastille - Things We Lost In The Fire
Tiesto - Red Lights
ATB - Face To Face
Justin Timberlake - Not A Bad Thing
Marta Podulka - Mocna
Rita Ora - I Will Never Let You Down
Beyonce - XO
Jason Derulo - Stupid Love

Propozycje:
Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix
Katy Perry - Birthday
Elaiza - Is It Right
Route 94, Jess Glynne - My Love
Michael Jackson, Justin Timberlake - Love Never Felt So Good
Coldplay, Avicii - A Sky Full Of Stars
Rixton - Me And My Broken Heart

Pojedynek:
Dj Snake, Lil Jon - Turn Down For What vs Ariana Grande, Iggy Azalea - Problem
Podium
1.Sia - Chandelier

2. Ed Sheeran - I See Fire

3. Within Temptation, Piotr Rogucki - Whole World Is Watching

4 komentarze:

  1. głosiki oddane swietnie ze na pierwszy Sia!
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Glosy oddane. Widze ze Sia trzyma sie swietnie. Within tez wysoko. Z nowosci najbardziej popieram Eda i Lane...

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla Eda - "I See Fire" zacząłem uwielbiać ostatnio <3 Coldplay do zestawienia i będę szczęśliwy ;)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates