piątek, 9 maja 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 36

Czekając na jutrzejszy występ Donatana i Cleo na Eurowizji chcę wam zaprezentować kolejne notowanie Forumowej Global Listy
Statystyki: 14 A, 20 S, 1 bz!, 5 N!.

Dzisiaj na miejscu pierwszym ponownie Pharrell z Happy, ale co ciekawe jest jedyną dzisiejszą bezetką! Pierwszy raz zdarza nam się tak mała liczba bz w notowaniu. Rzadko spotykana rzecz patrząc na poprzednie wydania listy. Na drugim miejscu mamy Johna Legenda, który awansował z miejsca trzeciego, które zostało zajęte teraz przez spadkowicza, czyli Clean Bandit z Rather Be. Na ładny awans zasługuje też m.in. Summer i Bad jeśli chodzi o górną ćwiartkę. Mamy poza tym aż 5 nowości! Jedna bardzo wysoko, bo na 12 miejscu, inne trochę niżej.

Wyleciały:
->28. Lorde - Team
->35. Faul & Wad Ad, Pnau - Changes 
->36. Avicii, Aloe Blacc - Wake Me Up
->37. Bastille - Pompeii
->40. Sam Smith - Money On My Mind

I See Fire powoli się kończy dlatego Ed Sheeran postanowił wydać następny singiel, który może poradzi sobie nawet lepiej od swojego poprzednika? Rezultaty z Billboardu i Australii napawają na pewno optymizmem. Sing radzi sobie tam lepiej niż poprzednik.  Aktualnie: 1 w Australii, 3 w Nowej Zelandii, 12 w Kanadzie, 14 na Billboardzie, 15 w Danii.  

Kiedy ja ostatnim razem jakoś bardziej szczegółowo opisywałem to nagranie? Jakoś dawno temu, dlatego postanowiłem tym razem trochę bardziej zagłębić się w duet A Great Big World i Christiny Aguilery. Kocham tą piosenkę. Uwielbiam to wykonanie i szkoda mi trochę, że jednak idzie w dół na listach przebojów. 9 w Belgii, 24 w Irlandii, 26 w Kanadzie, 29 w Nowej Zelandii, 30 w UK, 37 w Australii i 41 na Billboardzie

Pitbull i Ke$ha to kolejny duet, który opiszę dzisiaj trochę dogłębniej. Co prawda jest to kolejny spadkowicz, ale nadal radzą sobie na listach przebojów całkiem nieźle. Mi się absolutnie bardzo mocno przejadł. Mam dość Timber i mam nadzieję, że szybko teraz wyleci. 16 w Szwecji, 20 w Irlandii, 25 w Kanadzie i na Billboardzie, 33 w UK, 35 w Niemczech, 36 w Hiszpanii.

Witam zespół Coldplay z utworem Midnight na naszej liście przebojów. Gratulacje za debiut na 25. Midnight jest całkiem przyjemne jeśli chodzi o strefę muzyczną. Takie spokojne i wyciszające. Brakuje takich numerów w naszym zabieganym życiu. Doceniają za to Coldplay m.in. Hiszpanie i Francuzi, bo tam odpowiednio na miejscach 3 i 5. Są też punkty za lokaty w Belgii, Danii i Australii.

Nie sądziłem, że tak się potoczą losy nowych nagrań Guetty. Wygląda na to, że Bad pragnie osiągnąć większy sukces niż Shot Me Down. Shot Me Down już jest mocno osłabione i szykuje się powoli do opuszczenia listy, a Bad zaczyna szaleństwo na listach. Wolałbym, żeby sytuacja była odwrotna. Shot Me Down jest dla mnie o wiele lepsze. 13 w Hiszpanii, 17 w Austrii, 23 w Szwecji, 30 w Niemczech, 31 w Australii i 38 we Francji.

Chyba jakaś klątwa mnie dopadła, bo znów zrobiłem błąd w tabelce. :) Na 30 miejscu znajduje się Ed Sheeran, ale z nagraniem I See Fire. Przepraszam za błąd. 

6 komentarze:

  1. Tak, nareszcie wyleciała Lorde! Timber świetnie sobie radzi pomimo tego, że Pitbull wydał kolejne dwa single takie jak I'm Freak i Mmm yeah, chociaż zdecydowanie wolałabym jakby Timber zostało wydane teraz, hit na wakacje gwarantowany. Pharrell znowu na szczycie, ale wiadomo jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie wciąż na szczycie Pharrell, a na Billboardzie pokonał go wreszcie John legend :)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawdopodobnie ostatnie notowanie na którryn na pierwszym jest Happy bo w kolejnym jestem pewna ze będzie John legend. Cieszy mnie ze Summer dobrze radzi sobie na świecie.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa notka na KATYPERRYPOLAND! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, że to koniec dominacji Pharrella - szkoda, piosenka genialna. Miejsce 10 to nieporozumienie, podobnie jak nowy hit DeRulo - straszne. Ogólnie lista bez większych zaskoczeń - szkoda tylko spadków...

    zapraszam na nowe notowanie na http://your-chart.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do czytania najnowszego wydania POUR THE MUSIC.
    http://pour-the-music.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates