piątek, 16 maja 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 37

Szary, bury i ponury piątek powinno rozpogodzić nam wieczorne notowanie Forumowej Global Listy.
Statystyki: 12 A, 19 S, 4 bz, 4 N, 1 P.

Na pierwszym miejscu nadal znajduje się Pharrell z niepokonanym Happy. Chociaż przewaga w stosunku do poprzedniego notowaniu zmalała o ponad 50 punktów. Czyżby koniec pierwszego miejsca Happy w przyszłym notowaniu? Zobaczymy, jest to możliwe. Na drugim miejscu tak jak ostatnio John Legend z utworem All Of Me. Wzruszająca ballada. Jeszcze niżej mamy awans na podium. Dokonał tego Calvin Harris. Nie spodziewałem się, że Summer zajdzie aż tak wysoko. No ale pomyliłem się. :) Poza tym mamy 4 nowości i jeden powrót

Wyleciały:
->25. Coldplay - Midnight
->29. David Guetta, Skylar Gray - Shot Me Down
->36. Jason Derulo, 2 Chainz - Talk Dirty
->39. DVBBS, Borgeous, Tinie Tempah - Tsunami(Jump)

No to może zacznę od tego, że kompletnie nie przemawia do mnie ta kompozycja. Zniechęca też to, że Michael Jackson już nie żyje, a został wykorzystany przez Justina Timberlaka jego wokal przez co złożono piosenkę. No ale widocznie świat przekonał się do takiego czegoś. W stosunku do poprzedniego notowania utwór skoczył aż o 31 pozycji!! Ogromny awans.  7 w Hiszpanii, 9 w Danii, 12 w Belgii, 19 we Francji, 20 w Nowej Zelandii, 22 na Billboardzie, 24 w Kanadzie i UK, 28 w Niemczech i 31 w Australii. 

No muszę przyznać, że ta piosenka od Ariany Grande akurat mi się podoba. Singiel trafił na listy dość niespodziewanie. Ale za to od razu powędrował na górę list. Przez co mieliśmy ostatnio debiut na 12, dzisiaj zaledwie mały awans na 11, ale Problem prawdopodobnie rozkręci się jeszcze tam gdzie nie dotarł wysoko. Czekam na wejście do pierwszej dziesiątki. 2 w Australii, 3 w Nowej Zelandii, 4 na Billboardzie, 11 w Hiszpanii, 15 w Kanadzie, 27 w Danii i sporo punktów za popularność na YouTubie

Można się zastanawiać co ścieżka dźwiękowa do Krainy Lodu robi tak wysoko na tej liście w środku maja? Świat tak bardzo polubił wersję Let It Go od Idiny Menzel, że nie ma zamiaru spadać na listach przebojów. Ciekawa sytuacja. No i dodatkowo spadki na listach są niewielkie albo co ciekawe utwór nawet awansuje na innych. 9 na Billboardzie, 11 w UK, 16 w Australii, 17 w Irlandii i 36 w Nowej Zelandii. 

Warto było poczekać z opisaniem. Czekałem na jakiś większy awans i się doczekałem. Z pewnością oficjalna premiera w UK mocno wspomogła ten awans. Pitbullowi jakoś nie może się udać dostać się na listę z utworem na Mundial, ale za to ma zapasowe Wild Wild Love, które radzi sobie całkiem nieźle na świecie. Wystarczy spojrzeć na pozycje na listach. 6 w UK, 27 w Kanadzie, 28 w Australii, 30 na Billboardzie i 32 w Irlandii. 

No i mamy trochę niespodziewaną nowość. Debiutuje George Ezra z piosenką Budapest. Co ja mogę o tym utworze powiedzieć. Można powiedzieć, że nie pamiętam kompletnie jak leci, gdyż słuchałem tylko raz. Ale myślę, że warto przesłuchać. Komuś się może spodobać. Świetnie radzi sobie w Europie i kto wie może do nas też zawita? 2 w Austrii, 3 w Niemczech, 22 w Belgii i 30 w Danii. 

3 komentarze:

  1. niepokonany Pharrell!
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com NN polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się że niepokonany wciąż jest Pharrelll i chyba jeszcze długo.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  3. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania bardzo mnie to cieszy ze piosenka Happy na 1 miejscu:) jak już pisałam ona jest super :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates