wtorek, 13 maja 2014

Gorąca Top 25 - notowanie 19

Dzisiejsze notowanie Gorącej Top 25 na pewno urozmaicimy Eurowizyjnymi propozycjami. Kto wie może sukces na tej liście osiągną?

Na pierwszym miejscu mamy debiut, który ogromnie mnie cieszy. Debiutuje Sia z utworem Chandelier. Widzę, że bardzo polubiliście to nagranie. Na drugą pozycję awansuje Ellie Goulding z utworem Beating Heart. Ten awans również cieszy, tak samo jak awans Coldplay z utworem Magic. Wyjątkowe udane podium dzisiaj. Poza tym mamy 6 nowości i 5 powrotów

Wyleciały z notowania: 

Wyleciały na stałe:

Pojedynek wygrywa:

Pojedynek przegrywa:

Propozycje:

Pojedynek:

Podium
1. Sia - Chandelier

2. Ellie Goulding - Beating Heart 

3. Coldplay - Magic

3 komentarze:

  1. NN na KatyPerryPoland! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i prosze! Mamy w tym tygodniu ten sam numer jeden...Sia wymiata. Co do Conchity W. to ja sie moze lepiej nie wypowiem. Glosy oddane. Pozdro...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Sia podium bo ma świetną piosenkę i również wszystkie moje ulubione piosenki się dostały. Szkoda ze u mnie w notowaniu Zeed nie cieszył się popularnością.

    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates