wtorek, 20 maja 2014

Czego ostatnio słucham?

Tiesto ft. Icona Pop - Let's Go
Tiesto ostatnio dość często wypuszcza do sieci nowe nagrania. Niedawno wypuścił Wasted, a już pojawiło się nowe Let's Go. I to w duecie nie z byle kim. Na featuringu są dziewczyny z duetu Icona Pop. Tym bardziej uznałem, że utwór będzie musiał mi się spodobać. No i się nie myliłem. Spodobał mi się i to bardzo. Jedyne co mogę jeszcze dodać to polecam przesłuchać. Pozytywny utwór. 

Armin van Buuren ft. Lauren Evans - Alone
Ponownie coś z muzyki elektronicznej. Tym razem przechodzimy do Armina van Buurena. Teledysk i tekst tego utworu są takie życiowe i jest pokazane świetne przesłanie, że ludzie zatracają się w nowoczesnym świecie i przez to każdy czuje się jakiś bardziej samotny. To samo mówi tekst jak i teledysk. Niby ta nowoczesność popycha technologię w przód, ale ludzie zamykają się w sobie i coraz mniej rozmawiają. Dochodzi do tego świetny wokal Lauren. Brawa dla nich. Ten utwór pokazuje, że elektronika nie musi  być tylko "łupanką do tańca". 

Within Temptation ft. Xzibit - And We Run
Within Temptation po raz kolejny zaskakują zapraszając do swojego utworu rapera - Xzibita. Czy takie połączenie stylów muzycznych im wyszło? Moim zdaniem wyszło świetnie. Jak najbardziej udane połączenie. Dzięki temu wyszło świetne jak na mój gust And We Run. Podobają mi się single z najnowszej ich płyty - Hydra. Trzymam kciuki za dalszą udaną karierę. 

Dj Snake, Lil Jon - Turn Down For What
Ten utwór z pewnością można uznać za dziwaczny, ale jest super. Podczas tańca do tego utworu czuć ogromną energię wypływającą z tej piosenki. Wyszalenie się przez 3 i pół minuty do Turn Down For What może z pewnością poprawić humor i wyładować negatywną energię. Jak jesteście w złym humorze zdecydowanie polecam potańczyć do tego. Poprawa humoru gwarantowana. Dodatkowo utwór świetnie sobie radzi na listach przebojów. 

Iggy Azalea, Charli XCX - Fancy
To na pewno znacie. Musiałem przesłuchać zanim się przekonałem do końca. Przyznam dziwaczny utwór, ale za to jaki fajny. Iggy Azalea i Charli XCX świetnie się sprawdziły. Moim zdaniem ten utwór można albo kochać, albo nienawidzić. Ja akurat go kocham. Ciekawe jak wam podoba się Fancy

Ariana Grande, Iggy Azalea - Problem
Kto by pomyślał, że już drugi raz pojawi się Iggy Azalea w tej serii. Kolejna piosenka od Iggy, ale tym razem w towarzystwie Ariany Grande. Nie sądziłem, że utwór od Ariany może mi się tak spodobać. Kupiły mnie szczególnie te trąbki słyszane w utworze. No i na świecie radzi sobie świetnie. W moim prywatnym rankingu także. :)

2 komentarze:

  1. Ariana <3 piękna, zdolna - liczę na międzynarodowy sukces. DJ Snake ma dziwny klip, ale piosenka jest w porządku. Iggy cudna, a Tiesto niestety brzmi strasznie oklepanie i wtórnie... :(

    http://your-chart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates