niedziela, 27 kwietnia 2014

Wycieczka na Łotwę

Dzisiaj wybierzemy się na Łotwę. Można pomyśleć, że bardzo podobna do Litwy. Nic bardziej mylnego. Kompletnie się różnią. 

W czołówce z tych znanych nam utworów możemy zauważyć chociażby Happy czy Jubel. Mamy też aż dwie piosenki Coldplay. No i jest też kilka znanych nam utworów. 

To coś brzmi i pełni zadanie tak jak u nas disco polo. Można to nazwać takim "łoteskim disco polo". Świadczy to o tym, że kompletnie mi się nie podoba. Ale łotyszom widocznie bardzo, bo jest na 1 miejscu.

O tym utworze mam zdecydowanie lepsze zdanie i zdecydowanie lepszy poziom muzyczny prezentuje. Nawet mi się podoba, ale potrzeba kilka odsłuchań, żeby się wkręcić. 4 na Łotwie.

Na temat utworu Budapest mam takie samo zdanie jakie o Saule Sodien Auksta. Trzeba się wkręcić i myślę, że się spodoba jeszcze bardziej. Przy okazji radzi sobie bardzo dobrze na Europejskim airplayu.

2 komentarze:

  1. Numer jeden na Lotwie, o matko co im sie podoba. Ale z drugiej strony gdyby np. oni posluchali naszego Donatana to pewnie powiedzieli by to samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzednikiem jezeli chodzi o numer jeden :D Fajnie ze Coldplay - Magic jest wysoko.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates