wtorek, 1 kwietnia 2014

Gorąca Top 25 - notowanie 16

Przepraszam, że nie było ostatnio wycieczki, ale postanowiłem sobie odpuścić na to aby dzisiaj wrzucić notowanie. Staram się unikać wrzucania postów dzień po dniu, ale przejdźmy do dzisiejszego notowania.

Jak widzimy na pierwszej miejsce wrócił James Blunt z piosenką Heart To Heart. Na dwóch pozostałych miejscach na podium mamy utwory polskojęzyczne. Na drugim Igor Herbut, natomiast stopień niżej Sylwia Grzeszczak. Moim zdaniem  podium słabe, ale to tylko moje zdanie. Mamy dodatkowo 6 nowości w zestawieniu i dwa powroty prócz tego na miejscu 1. 

Wyleciały:

Wyleciały na stałe:

Pojedynek wygrywa:

Pojedynek przegrywa:

Propozycje:

Pojedynek:

Podium
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=CsFb661EXsI
1. James Blunt - Heart To Heart

2. Igor Herbut - Wkręceni Nie Ufaj Mi

3. Sylwia Grzeszczak - Nowy Ty, Nowa Ja

2 komentarze:

  1. oddalem swoje glosy choc smutno mi ze Bee odpadla
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity powrót i dwie fajne polskie utwory na podium. Szkoda że Tiesto pożegnał się z notowanie więc liczę ze w kolejnym powróci na same podium.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates