niedziela, 13 kwietnia 2014

Wycieczka do Szwajcarii

Dzisiaj postanowiłem, że zobaczymy pierwszą piętnastkę szwajcarskiej listy przebojów. Muszę dodać, że jest ona bardzo podobna do listy w Niemczech i Austrii.

Czołówka jest nam bardzo dobrze znana. No wyjątek może stanowić jedynie Mr. Probz, ale i jego popularność na świecie systematycznie wzrasta. Niżej mamy Pharella, który kolejny raz nie jest na pierwszym miejscu. Na niższych pozycjach jest również m.in. Avicii, Faul & Wad i Coldplay

Może już znacie albo kojarzycie ten kawałek. Am I Wrong zdobywa popularność w Szwajcarii, może wkrótce zawita także w Polsce

Remady i Manu L chyba planują znowu zrobić jakiś hit na przełom wiosny i lata. Szkoda tylko, że brzmi to jak podróba Will.I.Am, Eva Simons - This Is Love...

Muszę powiedzieć, że zarówno klip jak i piosenka bardzo mnie zaintrygowały. Photomaton jest dość ciekawą piosenkę. Spodobała mi się. Dodatkowo mamy niebanalny klip, który na pewno dodaje to coś piosence. 

5 komentarze:

  1. pierwsza trójka mi się bardzo podoba
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie troche muzyczne starocie na tej liscie w Szwajcarii sie znajduja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny kraj w którym Happy nie jest na szczycie ale i tak wysoko. Mam nadzieje Am I Wrong trafi do Polski bo to nawet fajny kawałek.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, ogólnie od niepamiętnych czasów jest tak, że listy Szwajcarii, Austrii i Niemiec nie różnią się bardzo. W sumie ostatnimi czasy to dobrze...

    Podium jest świetne, każdą piosenkę bardzo lubię i każda sprawia, że relaksuję się. "Am I Wrong" już dotarło do Polski - w rmf.fm było w pojedynku do Poplisty, a w moim rodzimym 94i4.fm też czasem leci - przyjemny kawałek, chociaż takich ostatnio wiele... ale wszystkie takie pozycje mają swój urok ;)

    http://your-chart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates