piątek, 4 kwietnia 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 31

W jednym z komentarzy pod ostatnim postem z Forumową Global Listą troszkę już zdradziłem na temat dzisiejszego notowania, więc niespodzianka nie będzie taka duża, ale zmian jeszcze trochę będzie. :) Jak zawsze zresztą.
Statystyki: 7 A!, 19 S, 9 bz, 4 N, 1 P.

Cała dzisiejsza pierwsza czwórka to pozycje zachowane sprzed tygodnia. Różnice punktowe również pozostały mniej więcej takie same i nic się nie zbliżyło niebezpiecznie do któregoś miejsca, aby zepchnąć. No i mamy też pierwszą tak wysoką nowość w historii naszej listy, nie licząc oczywiście notowania pierwszego. :) Zespół strasznie podobny do One Direction o nazwie 5 Looks Of Summer zaatakował wiele list przebojów, ale szczegółowiej o tym później. Dodatkowo mamy jeszcze aż 3 nowości no i jeden powrót mocno ogranego hitu. 

Wyleciały:
->35. One Direction - Story Of My Life
->36. Martin Garrix - Animals
->37. Passenger - Let Her Go
->38. Little Mix - Word Up!
->40. Trey Songz - Na Na 

Już chciałem napisać, że mamy pierwszych Australijczyków w historii tej listy, ale się mylę. Wcześniej był Vance Joy z utworem Riptide. No to w takim razie po raz drugi witamy kogoś z Australii, a muszę dodać, że tak mała ilość Australijczyków w podsumowaniach ogólnych jest sporym szokiem, gdyż ARIA prosperuje naprawdę dobrze i jest wylęgarnią niektórych hitów. Takim jest np. She Looks So Perfect. Pojawiło się już jakiś czas na tej liście, ale zaatakowało w UK no i takim sposobem mamy tą wysoką debiutującą 5 pozycję. 1 w Australii, Nowej Zelandii i UK, 6 w Irlandii, 11 w Hiszpanii, 21 w Austrii 36 w Danii i 38 w Belgii.

Co prawda niedawno opisywałem Changes, ale po takim dużym awansie z pozycji 39 na miejsce 22 zajmuje trochę uwagi. Nie sądziłem, że aż tak popularność tego utworu się rozrośnie na świecie. Ostatnio bardzo wysoki debiut w UK, ale na tym się skończy, bo nie wierzę w popularność za oceanem. Świetnie ulokowane na listach w Europie i to wszystko. 3 w UK, 4 w Hiszpanii, 11 we Francji, 20 w Belgii, 24 w Irlandii i Niemczech i 28 w Austrii

Trochę się zdziwiłem, bo nie opisywałem jeszcze Waves. Pewnie dlatego, że kręciło się ciągle w okolicach końca listy i przeoczyłem ten kawałek, zwłaszcza, że nie należy on do tych co uwielbiam. Za to w Europie robi ogromną furorę. Możliwe, że niedługo zaatakuje wysoko w UK. No i muszę dodać, że furorę robi wersja w remixie.  1 w Niemczech i Austrii, 2 w Szwecji, 6 w Danii i Belgii

Kolejny utwór, który zawdzięcza sukces dzięki obecności na listach w Europie. Jubel, takie wiosenne nagranie, ale straciło już szczyt swojej popularności  i lada moment może pożegnać się z naszą listą. No niestety, kocham Klingande właśnie za Jubel no i szkoda, że cały świat nie mógł zapoznać się bliżej z tym nagraniem. 5 we Francji, 9 w Hiszpanii, 15 w Belgii, 17 w Szwecji i 21 w Danii. 

No to mamy kolejny debiut. Tym razem na 39 miejscu pojawił się nam Justin Timberlake. Ciekawe czy Not A Bad Thing powtórzy sukces na miarę Mirrors. Zaczyna jak na razie spokojnym tempem, ale kto wie może się jeszcze świat przekonuje tak samo jak ja? Coś czuję, że mi się spodoba. Na razie podbój zaczyna dość skromnie. Mamy 11 pozycję w Nowej Zelandii, 20 na Billboardzie, 22 w Kanadzie, 32 w Danii  i 38 w Irlandii. 

4 komentarze:

  1. Kiedy w końcu Happy spadnie z pierwszego miejsca. Katy powinna go zmienić.
    NN na http://mybestmusic.blog.pl/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zespół 5 Looks Of Summer nawet mi przypadł do gustu a co do Happy to też chce aby już spadła z tronu bo to już nudne się robi.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa notka na http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pharrell usadowil sie wygodnie na tronie. Cieszy mnie nowy Justin, bo naprawde podoba mi sie ten kawalek. Oby powedrowal w gore listy...

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates