środa, 15 lipca 2015

Wycieczka na YouTube

Z racji tego, że Forumowa Global Lista jest przeniesiona na niedzielę to zaprezentuję dzisiaj wycieczkę na YouTube według Billboarda. Na Billboardzie można znaleźć bardzo dużo różnych list. Natknąć się można także na YouTube. Zestawienie pokazuje najpopularniejsze teledyski w sieci w całym tygodniu.

Myślę, że każda piosenka z listy jest dosyć znana i nie trzeba prezentować żadnego nagrania osobno. Można rzecz, że znajdują się na niej największe hity lata, a także te strasznie popularne kilka miesięcy temu. Na pierwszym miejscu jeden z hitów tego lata, a jest to Wiz Khalifa i Charlie Puth z piosenką See You Again. Na pozycji drugiej można zauważyć Taylor Swift z Kendirckiem Lamarem i Bad Blood. Natomiast na miejscu trzecim Major Lazer, DJ Snake, MO w piosence Lean On. Wszystkie nagrania doskonale znamy. Niżej pełno utworów, które kojarzymy jak najbardziej i były one hitami. 

12 komentarze:

  1. Na chwilę obecną moimi ulubionymi utworami z tej listy są: Bad Blood, Worth It, AATB oraz Szejki. Dwa ostatnie, mimo że wydane w zeszłym roku, mają dużą szansę na pojawienie się w tegorocznym podsumowaniu roku :)
    pozdrawiam! hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uptown Funk to chyba mój faworyt z tej listy. Lubię też Blank Space i oczywiście Love Me Like You Do <3
    Zapraszam na nowy post! bruisesly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey, mama ^^ ... bardziej by pasowało "daddy" ale wiadomo jak jest :) W każdym razie jak Davida Guettę do tej pory traktowałam trochę z przymrużeniem oka tak teraz traktuję go ... tak samo lecz tą piosenkę jako wyjątek potwierdzający regułę :) Raczej do wszystkich piosenek tutaj mam pozytywny stosunek .... aaa...czekaj ... czy ja tam widzę OMI? To jednak nie do wszystkich :) Cheerleader wręcz nienawidzę!
    Pozdrawiam :D
    http://furthest-star.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to rządzi Lean On :D

    NN

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę trzy klipy Taylor w zestawienie :D
    NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy świetne kawałki na samy podium. W ogóle w całej liście znajduję się dużo fajnych piosenek.

    Urodziny bloga http://demi-lovatooo.blog.pl/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Elli wciąż popularna co mnie bardzo cieszy. Za to mnie nie dziwi popularność teledysku do Hey Mama. Na http://jlo-poland.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko się przebić nowym piosenkom na tę listę, bo te hity lub też "hity" ludziska wyświetlają milionami. Dziwi mnie, że wciąż Shake It Off tak popularne,ale moze jest to spowodowane tym ze swiftonators :D chcę 1 miliarda wyświetleń dla tego klipu :P

    Zapraszam http://lechartz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, niektóre hity trzymają się już jakiś rok i ciągle są na topie takich zestawień - jak np. All about that bass czy Shake it off - ale mi osobiście już się znudziły ;)
    http://improvisation-no11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mojej osobistej liście przebojów też jeszcze jest "Shake It Off", aczkolwiek już nie mogę słuchać tej piosenki! :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity sukces Lean On :)
    Nowy wpis na the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście długo się trzymają w górze niektóre piosenki, ale powoli przestają już być takimi hitami z upływem czasu... Ogólnie lista nie jest zła, bo jest większość piosenek których słucham codziennie, no może oprócz Cheerleader i All about that base, które niezbyt mi zaimponowały.
    Pozdrawiam :)
    http://home-everywhere.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates