wtorek, 7 lipca 2015

Czego ostatnio słucham?

Bardzo dawno nie było notki tego typu, ale dzisiaj postanowiłem ją umieścić. Mam troszkę więcej czasu i mogę podzielić się z wami bardzo fajnymi i przyjemnymi nagraniami. Oczywiście piosenki przesłuchać można po nakliknięciu na obrazek!

Owl City, Aloe Blacc - Verge
Owl City po prostu kocham, dlatego nie trzeba się dziwić, że udostępniam wam to nagranie. Na początku jak przeczytałem, że będzie przy współpracy z Aloe Blacc'iem to nie ucieszyłem się jakoś szczególnie. Nadal w pamięci było Beautiful Times z tamtego roku, a teraz mam przeczucie, że może być powtórka z poprzedniego roku i ten utwór może zostać moim osobistym hitem tego roku! Kocham Verge, uwielbiam te pozytywne granie i śpiewanie Adama Younga. Uśmiech od razu pojawia się na twarzy. :)

Major Lazer ft. Ellie Goulding & Tarrus Riley - Powerful
Po niezbyt przyjemnym Lean On zapoznałem się z Powerful. Na początku moja reakcja była jak najbardziej pozytywna, bo patrzę w wykonawców. Ooo..Ellie Goulding, moja ulubiona wokalistka. Przesłuchałem nagranie i od razu musiałem posłuchać tego więcej razy. Taka ta piosenka była świetna, że na jednym razie nie mogło się skończyć. Obecność Tarrusa Riley'a jeszcze bardziej ulepsza ten utwór. Jeśli lubicie Major Lazer polecam od razu przesłuchać piosenki. :)

Breathe Carolina & APEK - Anywhere But Home
Breathe Carolina pojawili się kiedyś u mnie w moim osobistym topie poprzedniego roku. Także może kojarzycie ich chociaż z nazwy. Ostatnio z APEK nagrali piosenkę Anywhere But Home. Całość brzmi naprawdę wyśmienicie. Najpopularniejsi teraz twórcy muzyki elektronicznej m.in. Garrix powinni brać przykład z mniej znanych twórców. Przynajmniej takie jest moje zdanie, bo często jak ktoś staję się bardziej popularny to automatycznie tworzy gorszą muzykę. :/

Hardwell, Jonathan Mendelsohn - Echo
Dawno nie słyszałem tak dobrego utworu od Hardwella. Dobrał jeszcze świetnego wokalistę - Jonathan Mendelsohn był świetnym wyborem i całe Echo wyszło im znakomicie. Kolejny bardzo dobry elektroniczny utwór. Kolejny bardzo mocnym punktem tej piosenki jest teledysk. Rzadko do utworów z tego gatunku nagrywa się takie przyjemne teledyski, ale Hardwell pokazał, że nadal potrafi nagrywać bardzo dobre piosenki. :) Można się doczekać cudów. 

Bebe Rexha - I'm Gonna Show You Crazy
Bebe Rexha to wokalistka, którą odkryłem w tamtym roku i strasznie spodobał mi się jej głos. Przez to bliżej zacząłem zapoznawać się z piosenkami artystki. Już dawno temu odkryłem nagranie I'm Gonna Show You Crazy i uważam, że jest naprawdę warte przesłuchania. Uwielbiam tą babkę. Tekst też jest niczego sobie, bo nareszcie można znaleźć wokalistkę, która nie śpiewa o niespełnionej miłości. Naprawdę piosenkę polecam! :)


David Guetta, Afrojack, Nicki Minaj, Bebe Rexha - Hey Mama
Nie spodziewałem się już ujrzeć kiedykolwiek Davida Guetty w poście z tej serii. Oczywiście oprócz tego jest cała ekipa, czyli Afrojack, Nicki Minaj i Bebe Rexha. Dawno nagranie od tego DJ nie podobało mi się. Ostatnio jak dla mnie leciał po równi pochyłej oczywiście w dół i jednak przy Hey Mama się podniósł. Może utwór nie należy do jakichś ambitnych, ale trafił w moje gusta. Na pewno na plus obecność Bebe Rexhy w utworze, przez której chce się bardziej słuchać tej piosenki. Nie mam co polecać, bo pewnie każdy z was zna tą piosenkę. :)

7 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. Z tych piosenek słyszałem tylko "Hey Mama". W opisie pod tą piosenką zgubiłeś "j" przy "minaj". Moim ulubieńcem ostatnio jest "Bitch I'm Madonna". Pozdrawiam i zapraszam do mnie na pierwszą część kolekcji Gabriel Data summer 2015.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych wszystkich kawałków to najbardziej podoba mi się Echo i Hey Mama ta piosenka jest świetna.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam Hey Mama :D.
    NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. NN na http://hungergames-fans.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całej szóstki nie słyszałem jeszcze Breathe Caroliny. Zaś z tego wszystkiego najbardziej podoba mi się obecnie... Verge :) I pomyśleć, że byłem nastawiony sceptycznie co do tego nagrania na początku...;> Powerful tyle razy już słuchałem, że trochę mi się przejadło, teraz jak gdziekolwiek to słyszę to jestem po prostu "głuchy" na to nagranie :D
    Pozdrawiam hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ostatnią piosenkę i bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twój gust! :D Z wszystkich nagrań najbardziej podoba mi się Hey Mama, szczególnie że uwielbiam i Davida, i Nicki. ;) A poza tym sama słucham też Major Lazer, choć bardziej niż "Powerful" wolę nagranie "Be together", ma coś w sobie...;)
    http://home-everywhere.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates