piątek, 4 września 2015

Wycieczka na Słowację

Dzisiaj wpadłem na pomysł wycieczki do naszych południowych sąsiadów i zobaczenia jakie tam utwory rządzą i najchętniej teraz się ich słucha.

Na pierwszym miejscu u naszego sąsiada utwór, którego właściwie i u nas bardzo często można słuchać. Nadal nie jest go za mało na listach przebojów. Felix Jaehn i Jasmine Thompson z Ain't Nobody(Loves Me Better). Na drugiej pozycji trochę latynowskich rytmów za sprawą Nicky Jam, Enrique Iglesiasa i El Perdón. Na trzecim jeszcze dobrze trzyma się Kygo i Parson James z utworem Stole The Show. Niemalże wszystkie utwory kojarzymy chociażby Lean On, Want To Want Me i Supergirl.

Na miejscu 6 na Słowacji mamy całkiem ciekawy i niezłe przynajmniej moim zdaniem nagranie od Majk Spirita i Maxo o nazwie Primetime. Utwór oczywiście jest po słowacku, ale da się zrozumieć niektóre słowa. 

Lana Del Rey w tym roku wydaje znowu nagrania. Całkiem niedawno pojawiło się jedno z nich High By The Beach. Może jeszcze nie mieliście okazji usłyszeć 12 na Słowacji.

5 komentarze:

  1. Lana szybko już podbiła Słowacje :D
    NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ze jest dużo fajnych piosenek.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 13 i 15 moje naj naj naj :D
    Ain't Nobody (Loves Me Better) początkowo bardzo mnie irytowało, ale obecnie zakochałem się w tym utworze :)
    King <3

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie widzieć Lanę. Chociaż ten singiel nie jest najwyższych lotów.

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie widzieć hity od LF oraz nową Lancię :)
    Na hedgehog-chart.blogspot.com nowa notka, zapraszam!
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates