piątek, 11 września 2015

Wycieczka do Luksemburgu

Dzisiaj wybierzemy się do stosunkowo małego państewka w Europie. Mały kraj leży graniczy od zachodu z Francją, a od wschodu z Niemcami. Zobaczymy czego tam się chętnie słucha.

Na miejscu pierwszym mamy utwór, który z tygodnia na tydzień zyskuje coraz większą popularność, ale myślę że go znamy. Nicky Jam i Enrique Iglesias w nagraniu El Perdón. Na drugiej pozycji coś nieznanego, bo Sido i Andreas Bourani z piosenką Astronaut. Na trzecim miejscu Felix Jaehn i Jasmine Thompson z piosenką Ain't Nobody(Loves Me Better). Poza tym sporo znanych nam utworów, bo mamy Ghost Town, Reality i Photograph.

Jest to pierwszy raz, kiedy słyszę rap w języku niemieckim i muszę przyznać, że jest to dosyć ciekawe połączenie i Sido z Andreasem Bourani przekonali mnie do tego utworu. Co prawda nic za bardzo nie rozumiem z tekstu, nie znam aż tak dobrze niemieckiego, ale Astronaut jest niezłe. 

Kolejny utwór w języku niemieckim, który do mnie przemawia. Niby sam język nie brzmi jakoś ciekawie, ale w wykonaniu Namiki i utworze Lieblingsmensch wszystko brzmi całkiem nieźle. 9 w Luksemburgu

Teraz przejdziemy do ballady po niemiecku, którą wykonuje Sarah Connor, a tytuł brzmi Wie Schon Du Bist. Jakoś dzisiaj utwory z wycieczki mi się podobają i to po niemiecku! Akurat ta przyjemna ballada w Luksemburgu na miejscu 12.

7 komentarze:

  1. Nie słyszałam jeszcze El Perdón ;)

    NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie widzieć nowy singiel Macklemore. Piosenka wpada w ucho.

    2 nowe recenzje na http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej cieszy mnie obecność Sugar, Can't Feel My Face, Reality i What Do You Mean :)
    Zapraszam na hedgehog-chart.blogspot.com, pozdrosy :))


    PS. Dziś postaram się odpisać na tego dłuuugieego maila :P

    OdpowiedzUsuń
  4. NN na ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niczego nie znam. Ostatnio kiepsko u mnie z nowościami. :(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W Luksemburgu wiedzą co słuchać.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio piosenka Enrique bardzo mi się podoba :D
    NN na http://hungergames-fans.blog.pl/ i http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates