środa, 16 września 2015

B40 - notowanie 4

Dzisiaj środa, więc czas rozpocząć kolejne notowanie B40. Przekonajmy się co uległo zmianie, jeśli chodzi o listę.
Statystyki: 14 A, 17 S, 5 BZ, 4 N

Na pierwszym miejscu sytuacja pozostaje bez zmian. Na miejscu pierwszym nadal mamy Owl City i Hansonsa z utworem Unbelievable. Na drugą pozycję wskoczył utwór z gatunku progressive house, bo Sick Individuals & DBSTF z piosenką Waiting For You. Na trzecim miejscu pozostaje Owl City i Aloe Blacc w utworze Verge. Poza tym mamy 4 nowości.

Utwór, który z tygodnia na tydzień radzi sobie coraz lepiej. Duke Dumont i jego utwór Ocean Drive znalazł się dziś na miejscu 8. Naprawdę lubię muzykę od tego pana i z każdym utworem lubię go właściwie coraz bardziej. Utwór przyjemny dla ucha, polecam przesłuchać.

Najwyższa nowość dzisiaj to Matthew Koma z utworem So Fuckin' Romantic. Miał już wejść w tamtym tygodniu, ale trochę go potrzymałem. Na pewno na miejscu 18 się nie skończy i piosenka będzie jeszcze wyżej, bo przez ostatni czas bardzo często siedzi mi w głowie. 

Inną nowością dzisiaj jest Swanky Tunes, Christian Burns z nagraniem Skin & Bones. Naprawdę lubię takie elektroniczne granie, a myślę że już się zorientowaliście po niektórych postach, że naprawdę uwielbiam taki gatunek muzyki. Oj znajdzie się ta piosenka jeszcze wyżej, nie tylko na miejscu 23.

10 komentarze:

  1. Unbelievable to fajny kawałek ;)

    NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę zaskakującym faktem jest, że ostatnio goszczą u Ciebie utwory od artystów z Polski. Najpierw Gosia Jamroży z hitem "Heartbeat" (które troszkę widzę awansowało), a teraz grupa Lorein i "Lot Małych Much". Przyznam, że ten kawałek z miejsca #39 jest mi nieznany, rzadko bowiem sięgam po muzykę alternatywną. No chyba, że coś wpadnie mi w ucho z tego gatunku :)
    Co do Top 10 - znam i lubię Sugar, Verge i Ocean Drive. To ostatnie pewnie też u mnie awansuje; nie wykluczone, że kiedyś zawita na #1 ;)
    Cieszę się niezmiernie, że debiutuje Twój sobowtór, Matthew Koma, z najnowszym singlem. Nie przeciąga w nim do znudzenia fraz swoim wokalem. Wyszło mu całkiem przyzwoicie. Jeden z lepszych singli z udziałem Komy. Przebija u mnie Years, Dare You, Find You i Cannonball. I kto by pomyślał, że shitem roku 2014 okrzyknąłem nagranie, w którym udzielał się Matthew -> Audien - Serotonin.
    "Cry Wolf" od Bebe Rexhy słuchałem, całkiem fajne, tylko szkoda że wszędzie jest pod postacią wersji demo. Ale kiedy już artystka zdecyduje się wydać to jako singiel, chętnie wezmę do swojego notowania :P
    Pozdrawiam gorąco, hedgehog-chart.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer jeden zasłużenie. Uwielbiam ten kawałek.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Like I'm gonna lose you <3


    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Margaret dobrze ze u ciebie awansowała :D
    NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy Singiel Demi http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lol, ja praktycznie nie znam żadnego utworu z tej listy :O
    13, 32 i 34 to jedyne co znam :D
    Heartbeat to mój ulubiony utwór :)

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. NN na ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłuchałam "So Fucking Romantic", zabawny utwór i wpada w ucho. Mógłby być niezłym hitem lata.
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog. Bardzo fajna muzyka. Blog warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates