środa, 9 września 2015

B40 - notowanie 3

Ruch na liście panuje jak najbardziej. Ciągle są jakieś zmiany i roszady. Dzisiaj będzie bardzo ciekawie szczególnie na szczycie.
Statystyki: 15 A, 18 S 4 BZ, 3 N

No proszę mamy zmianę na szczycie w dzisiejszym notowaniu. W tym tygodniu wzięło mnie na słuchanie Owl City i Hansona z utworem Unbelievable stąd miejsce na szczycie. Na drugą pozycje awansowali Peking Duk i Benjamin Joseph z piosenką Say My Name. Naprawdę fajny utwór, będzie walczył o miejsce pierwsze w przyszłym notowaniu. Na trzecim tak jak tydzień temu Owl City i Aloe Blacc z Verge. Poza tym mamy trzy nowości.

No to witamy nowego lidera. Co prawda nie jest to dziwne, że Owl City i Hanson są na miejscu pierwszym, ale można powiedzieć, że to jest pewna zamiana z Verge, które było numerem 1 przez całe moje wakacje. Przez jesień chyba inny utwór będzie najczęściej gościł na moim odtwarzaczu. Radzę także wsłuchać się w tekst! Kapitalna piosenka. 

Udało się w tym tygodniu wyrwać minimalny awans z 24 na 23. Havana Brown, Bebe Rexha i Savi zrobili utwór, który przypadł mi do gustu. Nie porwał mnie tak jak niektóre utwory, ale naprawdę niezła piosenka. Może nie jest to nic ambitnego, ale przyjemnie się słucha Battle Cry

Debiutuje dosyć późno, aczkolwiek czasem tak mam, że muszę się osłuchać z jakimś utworem nawet kilkanaście razy i dopiero zaczyna mi się podoba. Tak jest w przypadku Margaret i jej utworu Heartbeat. Debiut w tym tygodniu na pozycji 36, ale nie skończy się tylko taką pozycję. Na pewno piosenka będzie wyżej, bo jest przyjemna dla ucha. 

3 komentarze:

  1. Posłuchałam z ciekawości piosenkę Owl City i uważam ze nie jest zła. No nareszcie Margaret na liście. Na http://jlo-poland.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ lekkie to nagranie Owl City :) W takich klimatach jest najlepszy. Ta piosenka Margaret jest naprawde bardzo przebojowa, nawet mi czasem nóżka drgnie jak słyszę :D

    http://lechartz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Battle Cry to naprawdę fajna piosenka ^^

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates