środa, 2 września 2015

B40 - notowanie 2

Jak bardzo zmieni się lista w stosunku do poprzedniego tygodnia? Zaraz będziemy mogli się o tym wszyscy przekonać.
Statystyki: 10 A, 23 S, 2 BZ, 5 N

Mamy zmianę lidera w notowaniu i stała się nim Bebe Rexha w piosence Cry Wolf. Można powiedzieć, że Bebe Rexha opanowała szczyt notowania, bo na drugiej pozycji nagranie z jej udziałem That's How You Know. Nico & Vinz oraz Kid Ink także świetnie się spisują przy okazji tej piosenki. Na trzecią pozycję spada Owl City i Aloe Blacc z utworem Verge. Dzisiaj w notowaniu aż pięć nowości.

Wyleciały:
-> 31. Dyro & Conro, Envy Monroe - Bittersweet
-> 32. Example - Changed The Way You Kiss Me
-> 34. Tom Swoon & Kerano ft. Cimo Frankel - Here I Stand
-> 37. Paris Blohm - In Your Eyes
-> 39. Cleavage - Can't Get Enough

Udało się awansować Peking Duk i Benjaminowi Josephowi. Say My Name podskoczyło tym razem na miejscu 6 i rozpędza się w drodze na szczyt, ale czy uda się temu utworowi wedrzeć na samą górę. Strasznie mi się podoba to nagranie, ale czy aż tak? Zobaczymy w przeciągu najbliższych notowań.

Dzisiaj niewielki spadek na miejsce 17, ale nadal uwielbiam słuchać tego nagrania. Meghan Trainor w takich klimatach spisuje się zdecydowanie lepiej niż w swoich pierwszych singlowych nagraniach. Na pewno obecność Johna Legenda ulepsza jeszcze Like I'm Gonna Lose You, które i tak jest świetne.

Na 28 miejsce spada Hollywood Undead w nagraniu Bullet. Zdecydowanie polecam przesłuchać tego nagrania, mogę powiedzieć, że jest na pewno dosyć śmieszne, ale tekst ma naprawdę interesujący i muzycznie też jest naprawdę przyjemnie. Jest tyle świetnych piosenek i niestety mimo swojej świetności utwór spada. 

4 komentarze:

  1. Ocean Drive awansuje - i super, bo mi ostatnio też nowy singiel Duke'a coraz bardziej się podoba. Widzę również awans Federka, to też na plus! ;) A Bebe Rexhy tyle w notowaniu że można dostać oczopląsu! ;D Ale mimo wszystko lubię jej nagrania. "I'm Gonna Show You Crazy" na pewno w moim Top 100 tego roku! Nie wiem jak z "Hey Mama", bo mam wobec tego nagrania mieszane uczucia. A wracając do Badalunga, fajnie że debiutują Axwelle oraz Arminek z Probzem (Probz na propsie, jak to mówię :D) ;)
    Pozdrawiam!
    hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto by się spodziewał, że Verge tutaj spadnie :p Postawiłem tyle u buka...
    Nigdy nie słuchałem Hollywood Undead, myślałem, że to mocniejsze granie, mi się nie podoba ;p
    http://lechartz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka fajnych kawałków spadło.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zmieniło na liście :D
    NN na http://hungergames-fans.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates