niedziela, 1 czerwca 2014

Wycieczka do Finlandii

Dzisiaj wybierzemy się na północ Europy do Finlandii.

No to ta lista zawiera można powiedzieć same nieznane nam utwory. Tylko 4 znane nam na codzień, może John Martin no i nowy singiel Lany Del Rey. Reszta to jakieś Skandynawskie gwiazdy lub coś w tym stylu. Najwyżej ze znanych nam jest Calvin Harris i Summer, trochę niżej Bad. A potem jeszcze Waves i Chandelier

Ten utwór kojarzy mi się z zespołami, które tworzyły muzykę kilkanaście lat temu w Polsce. Takie rytmy i takie rodzaj śpiewania. Widocznie w Finlandii takie granie jest popularne. 

Ten utwór jest dla mnie za to bardzo dziwaczny. Dziwne połączenia muzyczne w tej piosence. Ale w Finlandii się podoba, bo tam na 7 miejscu.

Ale takie grania to już kompletnie nie cierpię. Nie trawię czegoś takiego. Może wy lubicie i Finowie lubią, ale ja na pewno nie. Dzisiaj tylko linki, nie chciały mi się dodawać filmiki z YouTube. :(

1 komentarze:

  1. no duzo nieznanych mi piosenek ale niektore znam bardzo dobrze u mnie NN polecam
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates