niedziela, 15 czerwca 2014

Wycieczka do Estonii

Dzisiaj przeniesiemy się do jednego z krajów nadbałtyckich. Do małej i sąsiadującej z Rosją - Estonii.


Większość utworów, które rządzą w Estonii na airplayu są nam znane. Czy to z rozgłośni radiowych czy z Forumowej Global Listy tak jest w przypadku Stay High. Na liście widzimy też m.in. Waves, Calvina Harris i Sigmę z Nobody To Love. Ale jest kilka utworów z dziwnymi tytułami, kilka z nich przedstawię wam dłużej. 

Po obrazku na YouTube spodziewałem się czegoś zdecydowanie gorszego. Ale mamy utwór, który nadawałby się na Eurowizję. Rannamaja jest na 4 miejscu w Estonii.

Chyba rządzi w Estonii wersja w remixie i tą wam pokażę. Była, że tak powiem na wierzchu jak się wpisało utwór na YouTube. Dosyć spokojny remix i w miarę dobrze zrobiony. 8 miejsce w Estonii.

Teraz coś bardziej znanego, bo chodzi o Lanę Del Rey i jej utwory z nowej płyty. W Estonii Brooklyn Baby się bardzo podoba. Mnie nie do końca przekonuje, ale to przez ten specyficzny klimat. 

5 komentarze:

  1. Muszę przyznać ze w Estonii, królują świetne kawałki m.in Summer :)
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowa notatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Lana <3
    www.hot-hit-lista.blogspot.com głosowanie na notowanie i HOT-HIT Awards 2014 trwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Estonii już poczuli lato :D

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl ("Ultraviolence" Lana Del Rey)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy kraj ma swoje the besty. :D

    Zapraszam na mojego nowego osobistego bloga www.rebelle-k.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Rannamaja wg mnie całkiem niezła, rytmiczna, dobra do klubu i na koncert by poskakać.
    Kolejna nie urzeka, nie ujęło mnie ani na plus, ani na minus, Z tą ostatnią się zgodzę, wg mnie to taka lekka piosenka w deseń tego, co śpiewała Sia do Twilight Soundtrack Various Artist - My Love (chyba Zaćmienie;p) - tylko tamta była fajną piosenką, ta...

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates