wtorek, 3 czerwca 2014

Sia wydaje nową piosenkę

Do sieci wczoraj trafiła nowa piosenka od Sii - Eye Of The Needle. Kawałek promuje płytę 1000 Forms Of Fear, która ukaże się już 8 lipca tego roku na półkach sklepowych. To już kolejny po Chandelier, który osobiście uwielbiam i Elastic Heart - tu moje uwielbienie skierowane jest także singiel, który będzie znajdował się na nadchodzącej płycie. 
Sia znana jest z tego, że pisze teksty dla wielu znanych gwiazd muzycznych np. Rihanny. Słynie też z występów u boku Davida Guetty czy Flo Ridy. Moim zdaniem to spowodowało, że właśnie single z jej udziałem można zaliczyć do tych najlepszych. 
Piosenkę można odsłuchać po naciśnięciu na obrazek. :)

Okładka płyty 1000 Forms Of Fear

3 komentarze:

  1. Sia moim zdanie ma ładny głos, ale nie preferuję tego rodzaju muzyki. Poza tym zawsze gdzieś wtapia się w tło i chyba słyszałam kiedyś piosenkę z Flo Ridą albo Davidem Guettą, nie pamiętam. Wtedy wydawało mi się, że ona jest bardziej na drugim planie, nie wiem to tylko moje przeczucia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie do konca potrafie sie przekonac do tego nagrania. Chandelier u mnie chwycilo szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania Sia ma takie średnie piosenki nie mam zadnej ulubionej

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates