piątek, 27 czerwca 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 43

Wakacje czas zacząć od wakacyjnego wydania Forumowej Global Listy! :)
Statystyki: 12 A, 21 S, 3 bz, 2 N, 2 P.

No i mamy po raz kolejny zmianę lidera. :) Do końca nie było wiadomo czy Wiggle obejmie pierwsze miejsce, czy jednak All Of Me pozostanie na pierwszym. Co ciekawe Jason Derulo i Snoop Dogg nie prowadzą na żadnej liście przebojów! Nie ma ich nawet na drugim miejscu nigdzie. Najlepsze miejsce to 3 w Belgii. Ale tak to właściwie dobijają do każdej innej liczonej listy do czołowej dziesiątki lub są tuż poza nią. Na drugie miejsce spadł John Legend, a na trzecim miejscu już mocno tracące formę Happy. No i mamy jeszcze dwa powroty i dwie nowości

Wyleciały:
->33. Coldplay - Magic
->38. Chris Brown, Lil Wayne, Tyga or Too Short or French Montana - Loyal
->39. Route 94, Jess Glynne - My Love
->40. American Authors - Best Day Of My Life

Można być zdziwionym tym rekordowym powrotem. I to na miejsce 11! Jest to najwyższy powrót w całej historii listy i możliwe, że taki powrót się nie powtórzy. 5 Seconds Of Summer mieli także najwyższy debiut z singlem She Looks So Perfect, który aktualnie ciągle spada w dół na listach światowych. Nie podoba mi się kompletnie to nagranie, ale spodobało się bardzo w Oceanii i UK. 1 w Irlandii i Nowej Zelandii, 2 w UK, 3 w Australii, 16 w Belgii, 18 w Danii i 36 w Szwajcarii. 

Nie spodziewałem się, że Tiesto z singlem Wasted w ogóle pojawi się w tym notowaniu. Ale widać jak bardzo się myliłem. No i jeszcze awans na miejsce 26. Ciekaw jestem dalszych losów Tiesto w notowaniach, bo Red Lights szybko spadło i wypadło, ale z Wasted chyba będzie inaczej i wygląda na to, że pobędzie z nami dłużej. Ciekawe ile warte są moje domysły. 6 w UK i Szwecji, 13 w Irlandii, 16 w Grecji, 48 w Australii i 54 na Billboardzie. 

George Erza ostatnio z nami w notowaniu 37. Wypadło i nie sądziłem, że pojawi się ponownie, ale znowu się myliłem. Kto wie może Budapest będzie z nami dłużej niż jedno notowanie? Jest to niewykluczone. Co prawda nie podoba mi się zbytnio, ale nie wadzi mi jakoś szczególnie. Dobrze radzi sobie na listach w Europie. 4 w UK, 6 w Austrii, 8 w Słowacji, 13 w Niemczech i 31 w Danii. 

Dawno nie mówiło się o Maroon 5 ani nigdzie się nie pokazywali. Teraz wydali nowy singiel, który po tygodniu od wydania zadebiutował na 36 miejscu na liście. Obstawiam, że będzie jeszcze lepiej, ale pod warunkiem, że Maps pojawi się w Europie. Na razie tylko za oceanem. 12 w Kanadzie, 14 na Billboardzie i Kolumbii i 50 na ARII. 

Era boysbandów nie mija. Jak nie ma One Direction w notowaniu to The Vamps i 5 Seconds Of Summer nadrabiają obecnością na listach kolegom po fachu. W singlu Somebody To You dołącza jeszcze Demi Lovato, która bardzo dobrze wpasowuje się w stylistykę tego utworu. Myślałem, że wejdzie trochę później na listę, ale jednak nadszedł ten czas i wchodzi w tym notowaniu. 15 w Australii, 23 w Nowej Zelandii i 46 w UK. 

2 komentarze:

  1. Wciąż mocno kibicuje Lanie :) //NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania. fajne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates