poniedziałek, 30 czerwca 2014

Czego ostatnio słucham?

Dawno nie było serio Czego ostatnio słucham? Wstawię ją dzisiaj w poniedziałek, bo jutro tak średnio będę miał czas. :)

Lilly Wood & The Prick - Prayer In C(Robin Schulz Remix)

Bardzo spodobało mi się to nagranie ostatnio. Mogę wam zdradzić, że będzie to jedna z nowości w przyszłym notowaniu Forumowej Global Listy. Świetne wyniki w Austrii i Niemczech. No i oczywiście u mnie na osobistej playliście. :) O wiele lepsze od Waves, którego nie lubię. Przez wakacje na pewno często Prayer In C w remixie Robina Schulza zawita w moich głośnikach. 

Paris Blohm & Taylr Renee - Left Behinds 

Ten utwór już od dawna gości w moich głośnikach. Paris Blohm stworzył świetny elektroniczny kawałek. Towarzyszy mu jeszcze na wokalu Taylr Renee. Cudowny głos, ten sam co w Howl At The Moon. Szkoda, że nie wszystkim utworom towarzyszy taki cudowny wokal. Jeden z moich hitów tego roku, których słucham najczęściej. :)

Kiesza - Giant In My Heart

Było Hideaway, teraz jest czas na coś nowego od Kieszy. Jak dla mnie to jest nawet jeszcze lepsze od Hideaway. Czekam na pojawienie się Giant In My Heart na UK Charcie. Świetny singiel. Kiesza ma świetny głos i styl piosenki również. Jak to usłyszałem to aż nie mogłem się oderwać od słuchania. Musiałem posłuchać kilkanaście razy i dopiero poszedłem spać. To się nazywa moc. :)

Bakermat - One Day(Vandaag)

Saksofon w tych wszystkich najnowszych utworach strasznie mi się podoba. Było Jubel, teraz jest One Day. Już nie jest tak pozytywnie nastrojone jak utwór od Klingande, ale również mi się strasznie podoba. Trochę smutne, ta przemowa w utworze i ten saksofon. Elektroniczne dźwięki świetnie dopełniają ten utwór i go polepszają. 

Gorgon City ft. Laura Welsh - Here For You

Spojrzałem na UK Chart i zobaczyłem ten utwór na liście. Uznałem, że go przesłucham. I jakie są skutki? Takie, że w tym podsumowaniu pojawia się ten utwór. Podoba mi się ten styl, ale także teledysk jest świetny. Nawiązuje do mitologii greckiej, co podnosi ocenę tego utworu w moich oczach. Gorgon City świetnie się spisali dobierając na wokal Laurę Welsh. Świetnie wyszło. 

Tove Lo, Hippie Sabotage - Stay High (Habits Remix)

Ten utwór znacie chyba najlepiej z całego zestawienia, które wam dzisiaj przedstawiam. Tove Lo z utworem Stay High w remixie Habits. Ten utwór również strasznie mi się spodobał. Widzę, że elektronika jest obecna w każdym utworze, który wam dzisiaj prezentuje. W tym utworze podoba mi się przede wszystkim pomysł na remix. No i głos Tove Lo również. Bardzo ciekawy utwór, teledysk również. 

9 komentarze:

  1. Nie znam żadnego z tych utworów. Mnie ostatnio wzięło na słuchanie jakichś beznadziejnych, słabych piosenek, dla rozluźnienia :D

    NN na www.Rebelle-K.blog.pl Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam na nowy na blogu http://jenniferlopez-poland.blogspot.com/ poświęcony amerykańskiej aktorce i piosenkarce Jennifer Lopez.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarzę żadnego z tych piosenek. Ja ostatnio zaczęłam słuchać polskie utwory.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, nie kojarzę nikogo oprócz Kieszy.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych wykonawcach. Znałem tylko Kieszę, która wydaje się całkiem interesująca.

    Nowa recenzja: "A.K.A." J.Lo @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na najnowszą recenzję (System of a Down – Aerials) na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mi z tego nie podeszlo...

    OdpowiedzUsuń
  8. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) ja też nie znam żądnych z utworów ja obecnie słucham sylwie Grzeszczak enej, piersi, Margaret, cascade :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że dobre clubmusic, jakkolwiek to inaczej nazwać - nigdy nam się nie znudzi :) -> Paris Blohm & Taylr Renee - Left Behinds

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates