poniedziałek, 13 stycznia 2014

Wycieczka na Węgry/Nowy singiel Shakiry i Rihanny

Serię wycieczki przełożyłem z powodu natłoku obowiązków wczoraj. Dzisiaj wybierzemy się na wycieczkę na Węgry i zobaczymy co tam rządzi na liście przebojów.

Jak widzimy na pierwszym i drugim miejscu bez zaskoczeń. Obydwa hity rządzą na listach przebojów. Poza podium may m.in. Timber, Of The Night i podstarzałe już Get Lucky. Mamy też Cheating mocno popularne w Polsce.

 
Tutaj pierwszy nieznany nam utwór.  Jest on od niejakiego Newika z utworem My Love, który jest Dj-em. Dobrze sobie radzi na Węgrzech, bo utwór zajmuje 3 pozycję.

Na pozycji 6 mamy kolejny utwór z gatunku EDM potocznie zwany elektroniką. Chyba Węgrzy mocno lubią elektronikę skoro takie kawałki nigdzie nie popularne goszczą u nich wysoko. Chodzi o Iconę Pop, ale nie z singlem I Love It tylko z All Night. Zobaczymy czy osiągnie taki sam sukces międzynarodowy.

Na miejscu 12 na Węgrzech jest niejaki Der Heni z utworem Eg Veled. Jak dla mnie mocno średnia propozycja, żeby nie powiedzieć słaba, ale zobaczymy jak wy ocenicie.


Do sieci trafił dzisiaj nowy kawałek Shakiry w duecie z Rihanną o nazwie Can't Remember To Forget You. Jak dla mnie nie ma nic ciekawego do zaoferowania, ale to wy ocenicie, a może wam się spodoba. Zobaczymy. Przesłuchajcie i powiedzcie.


6 komentarze:

  1. Uwielbiam piosenke Shakiry i Rihanny swietny duet! hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodziewałam się po piosence czegoś lepszego i się totalnie zawiodłam. Czytałam bardzo dużo negatywnych opinii o singlu ale coś czuje że bedzie to hit.
    Gratulacje dla Avicii podium na Węgrach.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest spóźnione notowanie :) serdecznie zapraszam do glosowania :) widze ze avicii rządzi w wielu krajach pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na nowe notowanie PL http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zero zaskoczeń. Beyonce, Pharrell, Avicii, Daft Punk. Chyba wszędzie te piosenki rządzą na listach.

    Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (recenzja "AM" Arctic Monkeys)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie pojawiło się nowe notowanie na które zapraszam do oddawania swoich głosów // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates