poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nowe teledyski Ellie Goulding i Armina van Buurena

Armin van Buuren wydał nowy teledysk do utworu Save My Night, który jest nowością na rok 2014. Oczywiście propozycja z gatunku trance jak to u Armina bywa. Zobaczymy czy podbije listy przebojów tak jak This Is What It Feels Like. W klipie pojawia się hasło DANCE MORE DRINK SLOW. 


Nowy teledysk wydała także Ellie Goulding. Teledysku doczekała się piosenka Goodness Gracious promująca Halcyon Days. Jest to kolejne pozytywne nagranie i pozytywny na maksa klip, który cieszy w te ponure i szare dni. Zobaczymy czy osiągnie sukces podobny do Burn czy Lights

6 komentarze:

  1. Zupełnie nie moje klimaty. Piosenka Ellie bardzo mi się nie podoba, ale klip fajnie zrobiony, trzeba to przyznać.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. przezaje****y jest teledysk i piosenka Ellie! bardzo mi sie podoba hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Utwory sa dobre, ale niestety nie mój klimat, albo moze raczej nie wpadły mi w ucho :P, bo Ellie lubie przecież słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe brzmienie w pierwszym przypadku, ale niestety, nie ma szans na przebicie się tego do szerszej publiczności. Zapraszam do mnie :)

    http://popruntheworld.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie może ma szansę, aktualnie ten utwór Armina jest 46 na iTunesie w UK i rozpędza się, jeszcze wczoraj był jakoś 90, więc ma dużą szansę pojawić się w UK.

      Usuń
  5. Piękna jak zawsze! Świetne video i kawałek :) Brawo dla Ellie :D
    Zapraszam do mnie muzycznomaniaa.blogspot.com/ na NN

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates