czwartek, 2 stycznia 2014

Moje Top 50 2013 roku

Za tydzień z kawałkiem przedstawię wam listę z waszymi ulubiony hitami tego roku, ale jeszcze nie przedstawiałem swojej. Miałem to zrobić kilka dni temu, ale jakoś naszła mnie chęć zrobienia jej dzisiaj. Oczywiście jestem z niej niezadowolony, ale w jakikolwiek sposób bym jej nie ułożył to byłbym niezadowolony. :) Ponumerowałem je od najbardziej ulubionego do najmniej, oczywiście wszystkie kocham, ale trzeba było się zdecydować. Trudne zadanie, ale wykonać trzeba było. Niektóre kawałki mogą być z ubiegłego roku, ale ja dopiero w tym je odkryłem, więc zaliczam je do tego roku.

  1. Ellie Goulding – Explosions
  2. Ellie Goulding – Figure 8
  3. Ellie Goulding – Anything Could Happen
  4. Sebastian Ingrosso, Tommy Trash, John Martin – Reload
  5. OneRepublic – Counting Stars
  6. Zedd, Foxes – Clarity
  7. Macklemore & Ryan Lewis, Mary Lambert – Same Love
  8. Capital Cities – Safe And Sound
  9. Calvin Harris, Ellie Goulding – I Need Your Love
  10. Duke Dumont, A.M.E. – Need U(100%)
  11. Passenger – Let Her Go
  12. Armin van Buuren ft. Cindy Alma – Beautiful Life
  13. Ellie Goulding – How Long Will I Love You
  14. Fergie, Q-Tip, GoonRock – A Little Party Never Killed Nobody
  15. Imagine Dragons – Demons
  16. Klangkarussell, Will Heard – Sonnentanz(Sun Don’t Shine)
  17. Klingande – Jubel
  18. Jay-Z, Justin Timberlake – Holy Grail
  19. Calvin Harris ft. Tinie Tempah – Drinking From The Bottle
  20. Awolnation – Sail
  21. Don Diablo, Matt Nash – Starlight (Could You Be Mine) (Otto Knows Remix)
  22. Wilkinson – Afterglow
  23. Showtek ft. We Are Loud & Sonny Wilson – Booyah
  24. Sander Van Doorn – Neon
  25. Fatboy Slim ft. Riva Starr – Eat Sleep Rave Repeat(Calvin Harris Remix)
  26. Lorde – Tennis Court
  27. Macklemore & Ryan Lewis, Ray Dalton – Can’t Hold Us
  28. Lana Del Rey – Young & Beautiful(Kaskade Remix)
  29. Fall Out Boy ft. Foxes – Just One Yesterday
  30. Hardwel ft. W&W -  Jumper
  31. Calvin Harris ft. Ayah Marar – Thinking About You
  32. Avicii & Nicky Romero  - I Could Be The One
  33. Lorde – Team
  34. OneRepublic – If I Lose Myself
  35. Icona Pop – All Night (Cash Cash Remix)
  36. Avicii – Addicted To You
  37. Macklemore & Ryan Lewis – White Walls
  38. Lorde – Royals
  39. Lana Del Rey vs Cedric Gervais – Summertime Sadness(remix)
  40. Eminem – Berzerk
  41. Calvin Harris & Alesso, Hurts – Under Control
  42. Macklemore & Ryan Lewis – Thrift Shop
  43. Imagine Dragons - Radioactive
  44. New World Sound & Thomas Newson – Flute
  45. Fall Out Boy – My Songs Know What You Did In The Dark(Light Em Up)
  46. Burns - Lies (Otto Knows Remix)
  47. James Blunt – Bonfire Heart
  48. Rudimental ft. Emeli Sande - Free
  49. Jason Derulo ft. 2 Chainz – Talk Dirty
  50. Taylor Swift ft. Ed Sheeran – Everything Has Changed 
 1. Ellie Goulding - Explosions

   
2. Ellie Goulding - Figure 8


3. Ellie Goulding - Anything Could Happen


4. Sebastian Ingrosso, Tommy Trash, John Martin - Reload


5. OneRepublic - Counting Stars


6 komentarze:

  1. Bardzo duzo moich ulubionych hitow, super zestawienie Ellie <3 brakuje Bee hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Ellie rządzi u ciebie ;) Podoba mi się "Figure 8". Pozostałe jej piosenki tak średnio.
    Z wymienionych przez ciebie kompozycji lubię również "Counting stars", "Let her go", "Tennis court", "Radioactive".

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ellie rządzi u ciebie ale u mnie to nie ona a Avicii. Świetne zestawienie wśród których są też moje ulubione kawałki tego roku. Ja bym miała trudność wybrać najlepszą 50.
    Zapraszam do http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ na nowa notatką

    OdpowiedzUsuń
  4. Ellie jest u Ciebie królową. Ja bym musiał inaczej ustawić te 3 utwory. Najpierw Figure 8, później Anything a na końcu Explosions. Ale ogólnie cała płyta Halcyon Days jest świetna! :) Zapraszam na mojego bloga na którym znajdziesz nową recenzję albumu 'Britney Jean': http://badhejamie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo dostrzegam przewage Ellie Goulding, ale także mocno obsadzona lista utworami dance, generalnie duzo dobrych hitów, dużo takich które w moim Top 50 nie znalażły miejsca, ale osobiście je lubię. Pierwsza trójka, jeżeli ktoś lubi Ellie to zdecydowanie utwory ponadprzeciętne, i co chcialem podkreślic o niebo lepsze od Burn. Jest oczywiscie jak wspomniałes w komencie pod moja lista Safe And Sound, utwór, który niezmiernie mnie urzekł :) Generalnie dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie z TWOJEJ 50-siątki jest sporo numerów, które do dzisiaj wspominam bardzo miło. Ucieszyła mi się micha na widok CLARITY i ADDICTED TO YOU, to dobrze, że jest ktoś kto docenia utwory, którym się nie wiodło. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates