niedziela, 26 stycznia 2014

Wycieczka do Polski(jakkolwiek dziwnie to nie brzmi)

Wpadłem ostatnio na ciekawy pomysł, żebyśmy zajrzeli na listę przebojów w naszym ojczystym kraju. Może trochę dziwny, no ale warto sprawdzić co tak naprawdę jest na samej w górze listy przebojów w naszym kraju.

Na szczycie mamy U2 z Ordinary Love. Nie ma w Maxxie ani w Esce, ale na szczyt dotarło. Na drugim miejscu mamy Happy od Pharrella Williamsa. Na trzecim natomiast Kim Cesarion z nagraniem Undressed jak dla mnie okropnym.

No i co tu nowego pokazać skoro każdy zna wszystkie utwory z listy? Podtrzymajmy tradycję i prezentujmy utwory typowe dla danego kraju. Na 4 w Polsce mamy Donatana z Cleo z utworem My Słowianie. Wciąż popularne.

Cover Kamila Bednarka jest na miejscu 9 w Polsce, ale chyba będzie teraz utrzymywać tendencję spadkową. Przynajmniej tak mi się zdaje.

Na miejscu 13 na liście w Polsce znajduje się Kamil Bednarek i Mesajah z utworem Szukając Szczęścia. Przeczuwam, że będzie lepiej.

7 komentarze:

  1. A ja właśnie myślałem dzisiaj, jak to by było fajnie, gdyby ktoś wpadł na taki pomysł... Kawał dobrej roboty.
    PS To ty lubisz Bednarka, że dałeś aż dwa jego teledyski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale nie było nikogo innego kogo mógłbym opisać.

      Usuń
  2. Cze zaprezentowałeś kolejność z Airplaya? Szkoda, że nie mamy oficjalnej listy :(

    http://lechartz.blogspot.com/2014/01/adix-chart-20.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z pewnej strony i tam są airplaye z przeróżnych krajów, bo Polska nie ma takiej głównej listy przebojów.

      Usuń
  3. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do glosowania :) nie sadzilam ze w POlsce mogą być takie piosenki w pierwszej 3 myslalam ze będą takie jak rihanna itd. pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No prosze U2 na szczycie u mnie NN
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U2 na pierwszym? Bym się nie spodziewała. Sądziłam, że u nas rządzi Avicii czy Eminem z Rihanną.

    Nowe recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates