niedziela, 13 października 2013

Wycieczka do Irlandii

Dzisiaj wybierzemy się na wycieczkę do Irlandii. Przebadamy tamtejszą listę przebojów i zobaczymy co jest na topie.
Irlandzka lista przebojów wydawana jest co tydzień w czwartki. Te notowanie, które posiadam jest z 10 października.


Jak widzimy na pierwszym miejscu mieści się Lorde. Myślę, że raczej to znamy. Na 2 Roar, a na 3 Wrecking Ball. Żadne niespodzianki. Dalej też są utwory, które znamy, a ja wam przedstawię te ciekawsze pozycje.
Ps. Sorry za błąd przy miejscu 13, ale zamiast Acapella powinno być napisane Hold On, We're Going Home. Szybciutko próbowałem napisać i się pomyliłem. Zdarza się. :)



Niesamowite nagranie. Jestem pod ogromnym wrażeniem całokształtu. Może z tej wysokiej pozycji w Irlandii zdoła się prześlizgnąć na listę do Wielkiej Brytanii. Czekam z niecierpliwością. Póki co, irlandzka czwórka.


Tu już taki bardziej rozrywkowy numer śpiewany przez grupę The Saturdays. Co ciekawe ten utwór zadebiutował dzisiaj na 5 miejscu w UK, w Irlandii natomiast jest na 9 pozycji.


A to już jest typowo irlandzki numer. Melodia, styl śpiewania. Podoba mi się. A wam? Póki co trzyma się na 14 pozycji w Irlandii.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates