piątek, 18 października 2013

Forumowa Global Lista - notowanie 7

Jak w każdy piątek udostępniam wam kolejne notowania Forumowej Global Listy. Mam nadzieję, że chętnie je oglądacie i jesteście nimi zainteresowani. Znów mam dziwnie dużą tablekę. :)
Statystki: 9 A, 19 S, 8 BZ, 4 N.


Ponownie na szczycie witamy Roar, a tuż za nim Wake Me Up. Kiedy to panowanie Katy Perry się skończy? Bo ja nie mam pojęcia, ciągle są na topie. Na 3 pozycji zachowuje pozycję bez zmian Wrecking Ball, chociaż tutaj już ten numer miał trudniej o obronę pozycji.


Kiedy w końcu Wake Me Up spadnie z 2 pozycji? Na razie jest tam przez 7 tygodni i nic nie zapowiada, aby sytuacja się zmieniła. Hit ceniony, bo : 1 w Hiszpanii, 2 w Szwajcarii, Szwecji i Holandii. 3 w Kanadzie i 16 w Danii, a także na wielu innych listach wysoko.


Teraz porozmawiamy o lisku. Utwór ma ponad 130 mln wyświetleń na YT, ale także świetne miejsca na listach przebojów. 2 w Szwecji, Finlandii. 4 w Nowej Zelandii i Szwecji i 6 na Billboardzie. Lisek kręci się też na wielu listach w okolicach 20 miejsca.


A na pozycji 16 w ujęciu globalnym mamy już Eminema. Jeden z zaledwie dziewięciu hitów awansujących w tym notowaniu. Utwór 2 w UK, 12 w Kanadzie, 16 na Billboardzie i 22 w Austrii.


A tutaj singiel Avicii'ego z płyty True. Już 3 utwór tego wykonawcy w Forumowej Global Liście. Hey Brother upodobał sobie szczególnie Skandynawię, bo tam 1 w Szwecji i Norwegii. 16 w Finlandii i 8 w Danii. Podoba się także w Australii, bo tam na 14 miejscu.


Kiedy to było takie popularne? Chyba w kwietniu i ogólnie na wiosnę. Mamy już połowę października, a ten hit nadal na światowych listach! 21 w Hiszpanii, 28 w Szwajcarii, 30 w Szwecji i 35 na Billboardzie.

No to kolejne notowanie za tydzień i mam nadzieję, że te wam się podobało.

7 komentarze:

  1. Britney wyzej wyzej!!!! hot-hit-lista.blogspot.com u mnie NN polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddałam głos. Katy pierwsza super. Również uważam że Britney powinna być wyżej.
    Na http://mybestmusic.blog.pl/ pojawiło się NN

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz sie robi nudno że Katy wciąż pierwsza ale mam nadzieje że nie długo to się skończy.
    Zapraszam do mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ jest nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. No ciekawe spostrzeżenia powiem Panu, pierwsza dziesiątka porównywalna z Radiową Global Listą, ale co nadal mnie zaskakuje jest właśnie ten potencjalny złodziejaszek lisek, aż jestem ciekaw jak według radiowców na świecie będzie kojarzony, z którą pozycją. Aviciiego to chyba nam nie brak, a pewnie jak spoglądałeś na Szwedzką listę to się chyba przestraszyłeś tą gigantyczną ilością Jego hitów :))) Chyba niedługo zaleje nas ta fala, w ogóle te hity krajów niderlandzkich i skandynawskich zaatakowały, Garrix, Avicii, teraz Ylvis. W końcu jakiś przełom pośród Lady Gagi i tej zaznaczonej przez Ciebie Katy Perry, mimo że wróciły ja też już mam ich powolutku dosyć. Może ich płyty zmienią ten schodzący na złą drogę stosunek do nich. Pozdrowienia i bardzo polecam wszystko to co się aktualnie dzieje w Muzycznym Instytucie, bo ja widzisz jest dużo informacji, które jak ja zauważyłem nie podchodzą Tobie do gustu, cóż... ale i tak polecam się do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza dziesiątka zawsze będzie najbliższa prawdy, gorzej z miejscami poniżej 20. W esce mamy tam tak zwane 'kwiatki'. Trudno aby Szwed nie był na liście w ojczystym kraju. Muzyczny Instytut to jeden z najlepiej prowadzonych blogów jakie odwiedzam, więc patrzeć muszę, mimo że pełno o Bednarkach, Bałkanicach i tym podobnych 'hitach', które nie lubię, ale no cóż nie mój gust.

      Usuń
    2. Szwedzi zawsze są silni. Ylvisom się poświęciło. Holandia odzyskuje miano europejskiej, elektronicznej potęgi. Argumenty? W tym roku z SWE Icona Pop wyskoczyła do miana rewelacji sezonu, nie ma dnia bez kilku szwedzkich kawałków w polskim radiu(Pumpin Blood, WMU- a to tylko najmocniejsze), w Holandii szerszej publiczności zaprezentowali się m.in. Bingo Players.

      Usuń
  5. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do glosowania :) zaglosowalam w pojedynku na Ellie Goulding i ciesze się że w forumowej liście Katy Perry- roar na 1 miejscu jest pozdro :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates