czwartek, 3 października 2013

Teledysk do Pour It Up

Teledysk Rihanny do piosenki Pour It Up trafił już do sieci. Jest to teledysk do trzeciego singla promującego  wydaną w tamtym roku płytę Unapologetic. Riri na początku pochwaliła się zdjęciami z teledysku i klipem jak to wszystko powstawało.


A jednak da się zrobić 100 razy gorszy klip niż Brit do Work Bitch. Prawdę mówiąc obejrzałem teledysk może do 1:20. Uznałem, że tego nie da się oglądać, tym bardziej, że piosenka nie przypadła mi do gustu w przeciwieństwie do What Now. A wy jak sądzicie?

2 komentarze:

  1. Teledysk okropny ale piosenka nie jest taka zła ale tez się zgadzam że What Now lepsze więc klip który nie długo się pojawi może będzie świetny
    http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście również nie przypadł mi do gustu ów teledysk, zwyczajnie zniesmaczył moje gusta. Muzyka może również się nie wyróżnia albo ja nie nadążam za muzyką lub też świat rozwija się do tyłu. Nie wiem co gorsza ale Britney w walce o lepiej nacechowany seksownością teledysk w mojej ocenie znacznie wygrywa.

    milr3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates