piątek, 11 października 2013

Forumowa Global Lista - notowanie 6

Jestem w paskudnym humorze, ale to nie znaczy, że nie dodam Forumowej Global Listy na bloga.
Statystyki: 12 A, 16 S, 9 BZ, 1 N, 2 P.


Nieprzerwanie od 6 tygodni na samym szczycie podium znajduje się kawałek Roar. Ta sama sytuacja występuje u Wake Me Up. Na 3 miejsce ponownie wskakuje Miley Cyrus zrzucając Lady Gagę na 5 miejsce.

Wyleciały:
36.Jessie J - It's My Party
38.Anna Kendrick - Cups
39.Justin Timberlake - Mirrors

3

Dzisiaj zaczynamy od piosenki, która zachowała pozycję sprzed tygodnia. Mimo 1 miejsca w UK, 5 w Irlandii, 9 w Nowej Zelandii i 13 w Australii to pozostaje na pozycji 12. Wesoła wiadomość z Billboarda, ten hit wciąż pnie się w górę, już na pozycji 21.



Zwierzaki pną się w górę u nas na liście. Skok z 23 na 17. A czemu to zawdzięcza? Jest to numer 2 w Belgii, Francji i Szwajcarii, a także 4 w Niemczech i 6 w Szwecji.



Trzeci singiel Katy na naszej liście. A czemu zawdzięczamy ten debiut na pozycji 33? 12 w Kanadzie i w Nowej Zelandii, ale pewnie singiel rozleje się po świecie.



Prawdę mówiąc zadziwił mnie ten powrót, ale jak wykonuje się ogromny skok na 22 pozycję w UK to pojawić się musi. 



A z 33 na 37 spadają Smoki. Dziwne, bo pozycja 12 w Austrii, 15 w Holandii, a także 23 w Szwajcarii.

Podoba wam się dzisiejsze notowanie?




7 komentarze:

  1. proszę jak Katy sobie radzi u mnie NN hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Katy wciąż rządzi ;D

    Zapraszam http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ jest NN. Wejdź i oddaj głosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę zapytać skąd takie zainteresowanie wszystkim tym co dzieje się na światowych listach muzycznych? Dlaczego GLOBAL LISTA? Jeżeli się nie mylę (a jestem tego świadom) to takowa lista już istnieje, także nie wiem dlaczego taki pomysł powielania czegoś co już jest. Sam też w jakimś stopniu interesuje się światowymi listami i mam pytanie czy Twoje wyniki nie są porównywalne z tymi radiowymi? A jeżeli nie to co jeszcze zostało dodane albo ujęte? Czy dotyczy to TYLKO air playów i zestawień hitów bez YouTube oraz internetu? Widzę, że są także te inne numery, dlatego właśnie moje pytanie, jak to u Ciebie działa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd zainteresowania? Lubię wiedzieć co się dzieje w muzyce na świecie i jestem typerem w Global Liście na stronie eski, ale jak ja i inni typerzy zauważyliśmy, że ta lista to jeden wielki przekręt. Przykładowo na liście wciąż jest Break Down, które jedynie jest może 60 na polskim airplayu i na tyle sukcesy się kończą. Dodatkową biorą tylko listę z Australii, YouTube(ale ten czasem nie działa), Billboard, UK i Europejski Airplay. U mnie jest tego zdecydowanie więcej. Nie GLOBAL LISTA tylko FORUMOWA GLOBAL LISTA. Wszystkie zasady są opisane w pierwszym poście Forumowej Global Listy, do której podaję link. Myślę, że dzięki temu zrozumiesz jak to działa. Wpadliśmy po prostu pewnego razu na taki pomysł, nawet tworzymy tą listę na YT, którą udostępniam na blogu i zapraszam do słuchania. Jak chcesz mogę ci jeszcze przedstawić dokładnie jak się liczy punkty, ale to już za twoją zupełną chęcią.

      Usuń
    2. Nie zagłębiam się aż tak dokładnie i nie potrafię nawet zapamiętać kilku numerów z ich pozycjami na światowych listach dlatego nie snuję żadnych wniosków. Ale przynajmniej dobrze że z zainteresowania sam zawziąłeś się, żeby spisywać i odnotowywać listę na podstawie być może innych zestawień niż te, które są właśnie na antenie. Dlatego to wygląda po raz kolejny ogólnie i dobrze bo nie ma powielania tych samych wyników. Każda lista jest podsumowywana inaczej na swój sposób za co chyba nie marnujesz swojego czasu. Ale co do pierwszej trójki to już jest pełna zgodność bo akurat do tych hitów nie mam wątpliwości bo są niemal WSZĘDZIE. Ciekawi mnie pozycja LISKA w drugiej dziesiątce. Jestem święcie pewien że na iTunes się całkiem całkiem sprzedaje, nie wiem jak na świecie, musiałbym wyrywkowo posprawdzać (tak z ciekawości) :)

      Usuń
    3. Jak pisałem to właśnie absurd. liczy punkty do listy, a ja to oprawiam w tabelkę i ogólnie całość na bloga dodaje, więc śmiem twierdzić, że on ma trochę więcej roboty. Lisek jest 6 w USA, 29 w Australii, 1 w Norwegii, 2 w Finlandii, 5 w Szwecji, 8 w Nowej Zelandii i jakieś też punkty z Danii, Kanady i Irlandii, więc jest tego sporo.

      Usuń
  4. Super że Katy jest pierwsza. Głos oddałam na Gorącą Top 20.
    Na http://mybestmusic.blog.pl/ jest Nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates