środa, 30 października 2013

Gorąca Top 20 - notowanie 5

Znów notowanie po 2 tygodniach, no niestety, ale cóż ja mam poradzić. Mam robić notowanie kiedy mam po 10 głosów na 5 hitów? Chyba nie tak ma to wyglądać. No, ale cieszmy się, że wstawiam kolejne notowanie. Do notowania weszły 4 nowości i wróciły 2 piosenki.


Skończyło się nareszcie panowanie Applause, a na miejsce Lady Gagi weszło OneRepublic. Na 2 pozycji mamy nowość, którą jest potocznie zwany przeze mnie lisek. Na 3 miejsce wraca Avicii.

Wyleciały z notowania:
14. Justin Timberlake - Take Back The Night
15. Olly Murs - Dear Darlin
16. Remady, Manu-L - Holidays
17. Sebastian Ingrosso, John Martin, Tommy Trash - Reload
18. Naughty Boy, Emeli Sande - Lifted
20. Macklemore & Ryan Lewis, Mary Lambert - Same Love

Wyleciały na stałe:
Sean Paul - Other Side Of Love
Jula - Ślad
Kase, Wrethov - Break Down

Pojedynek wygrywa:
Ellie Goulding - How Long Will I Love You

Pojedynek przegrywa:
Katy Perry, Juicy J - Dark Horse

Propozycje:
Britney Spears - Work Bitch
Pitbull, Kesha - Timber
Avicii - You Make Me
DVBBS, Borgeous - Tsunami
Lorde - Royals

Pojedynek:
Lawson - Juliet vs Hardwell & Dyro, Bright Lights - Never Say Goodbye

Podium:

 1. OneRepublic - Counting Stars


2. Ylvis - The Fox


3. Avicii, Aloe Blacc - Wake Me Up


3 komentarze:

  1. oddalem swoje glosy,brawa dla One Republic hot-hit-lista.blogspot.com u mnie nowy pojedynek

    OdpowiedzUsuń
  2. hej serdecznie zapraszam do glosowania na nowe notowanie na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl zaglosowalam :) fajnie ze One republic na 1 miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i szkoda, że takiej możliwości pojawienia się teraz nie ma JT bo singiel coś mi się spodobał, to chyba dzięki albumowi. A i te zmiany są całkiem dobre, z resztą nie ukrywam że jak dla mnie to moi faworyci. Hardwell czy Lawson? Peeeeeeeeeeeeeeeeewnie że Hardwell, tylko zastanawia mnie czemu on jest DJ'em #1. na świecie ;)

    Mam bardzo dużo zaproszeń dla Ciebie między innymi to jedno wyjątkowe, na które zapraszam:
    http://musiclife.pl/8-calkiem-sama-i-niepozbierana-czyli-recenzja-hitu-katy-b-5-am/

    A inne smakołyki znajdziesz na moim blogu, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates