wtorek, 5 maja 2015

Podsumowanie Gorącej Top 25

Dzisiaj postanowiłem udostępnić wam podsumowanie notowań Gorącej Top 25. Przestałem prowadzić notowania z powodu zbyt małej frekwencji głosujących. Podsumowanie składa się na ilość zdobytych punktów przez piosenki liczone w wiadomo sposób za miejsce 1 było 25 punktów, za 2 było 24 punkty itd. Kiedy jeszcze prowadziłem Gorącą Top 20, bo takie czasy też były to za miejsce pierwsze było 20 punktów, za drugie 19 punktów. Podany jest także staż notowanego utworu i najwyższą pozycję. Jeśli wystąpił punktowo remis to brałem pod uwagę to, który utwór miał najwyższą pozycję. Głosy na tą listę mogliście właściwie oddawać już od początków istnienia bloga, więc sporo czasu temu. Chciałbym wam teraz podziękować za waszą frekwencję w notowaniach i za to, że potrafiliście czasem mnie bardzo zaskoczyć swoimi głosami. Tylko dzięki wam ta lista mogła istnieć. Jeszcze raz wielkie dzięki za oddawane głosy! :)


Wymiary tabelek są trochę nie równe, ale nie dało rady zrobić tego równiej. Mam przynajmniej nadzieję, że wszystko jest czytelne i podsumowanie wyszło dobrze. :) Teraz może jeszcze napiszę trochę o rekordach i ciekawostkach.

Zmiana lisy na Gorącą Top 25 - notowanie 8

Najczęściej powracające utwory:
Coldplay - A Sky Full Of Stars (4 razy)
Imagine Dragons - On Top Of The World (4 razy)

Najwyższy powrót:
James Blunt - Heart To Heart (1 miejsce)

Najczęściej na podium:
OneRepublic - Counting Stars (8 razy)

Bezetka na szczycie pod rząd:
Kelly Clarkson - Heartbeat Song (4 razy)

Debiut na miejscu pierwszym:
Sia - Chandelier
Charli XCX - Boom Clap
Lily Allen - Somewhere Only We Know
Shakira, Rihanna - Can't Remember To Forget You
Igor Herbut - Wkręceni Nie Ufaj Mi
Ellie Goulding - Love Me Like You Do
Kelly Clarkson - Heartbeat Song

Rekordowy wylot z miejsca pierwszego:
Coldplay - True Love
Sia - Chandelier
James Blunt - Heart To Heart
Lily Allen - Somewhere Only We Know

Ilość utworów na miejscu 1: 27
Ilość utworów na miejscu 2: 34
Ilość utworów na miejscu 3: 37
Ilość utworów na podium: 70

5 najwyżej notowanych utworów

1. Sia - Chandelier

2. Coldplay - A Sky Full Of Stars

3. Coldplay - Magic

4. Imagine Dragons - On Top Of The World

5. Ella Henderson - Ghost

Jeszcze raz dziękuję za głosowanie i za to, że z chęcią przyglądaliście się poczynaniom na liście. :) Postaram się opracować coś równie atrakcyjnego zastępczego dla was. :)

4 komentarze:

  1. Cieszy mnie że na liście znalazła się Ellie.
    Zapraszam na http://ellie-goulding.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo dla Sii :D
    NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ile Coldplay na tej liście ;) bardzo fajnie ;)
    dziwi mnie za to słaby wynik Shake It Off, All About That Bass i Lips Are Movin. wydawało mi się że zawsze były dość wysoko i długo na liście a tu taka niespodzianka.
    nawet Lily Allen się załapała, szkoda że tak mało osiągnęła. gdybym rok temu na wiosnę wiedział o istnieniu tego bloga to nie dałbym jej wypaść choćby "Somwhere only we know" z 1 miejsca :P swoją drogą ciekawe zjawisko. pojawić się na 1 miejscu jak burza i wylecieć i już nie wrócić. :) tak samo myślałem że "Hideaway" było na 1 miejscu a tu się okazuje że nie. fajne podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coldplay rządzą ;)

    Nowy wpis na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates