Za tydzień z kawałkiem przedstawię wam listę z waszymi ulubiony hitami tego roku, ale jeszcze nie przedstawiałem swojej. Miałem to zrobić kilka dni temu, ale jakoś naszła mnie chęć zrobienia jej dzisiaj. Oczywiście jestem z niej niezadowolony, ale w jakikolwiek sposób bym jej nie ułożył to byłbym niezadowolony. :) Ponumerowałem je od najbardziej ulubionego do najmniej, oczywiście wszystkie kocham, ale trzeba było się zdecydować. Trudne zadanie, ale wykonać trzeba było. Niektóre kawałki mogą być z ubiegłego roku, ale ja dopiero w tym je odkryłem, więc zaliczam je do tego roku.
- Ellie Goulding – Explosions
- Ellie Goulding – Figure 8
- Ellie Goulding – Anything Could Happen
- Sebastian Ingrosso, Tommy Trash, John Martin – Reload
- OneRepublic – Counting Stars
- Zedd, Foxes – Clarity
- Macklemore & Ryan Lewis, Mary Lambert – Same Love
- Capital Cities – Safe And Sound
- Calvin Harris, Ellie Goulding – I Need Your Love
- Duke Dumont, A.M.E. – Need U(100%)
- Passenger – Let Her Go
- Armin van Buuren ft. Cindy Alma – Beautiful Life
- Ellie Goulding – How Long Will I Love You
- Fergie, Q-Tip, GoonRock – A Little Party Never Killed Nobody
- Imagine Dragons – Demons
- Klangkarussell, Will Heard – Sonnentanz(Sun Don’t Shine)
- Klingande – Jubel
- Jay-Z, Justin Timberlake – Holy Grail
- Calvin Harris ft. Tinie Tempah – Drinking From The Bottle
- Awolnation – Sail
- Don Diablo, Matt Nash – Starlight (Could You Be Mine) (Otto Knows Remix)
- Wilkinson – Afterglow
- Showtek ft. We Are Loud & Sonny Wilson – Booyah
- Sander Van Doorn – Neon
- Fatboy Slim ft. Riva Starr – Eat Sleep Rave Repeat(Calvin Harris Remix)
- Lorde – Tennis Court
- Macklemore & Ryan Lewis, Ray Dalton – Can’t Hold Us
- Lana Del Rey – Young & Beautiful(Kaskade Remix)
- Fall Out Boy ft. Foxes – Just One Yesterday
- Hardwel ft. W&W - Jumper
- Calvin Harris ft. Ayah Marar – Thinking About You
- Avicii & Nicky Romero - I Could Be The One
- Lorde – Team
- OneRepublic – If I Lose Myself
- Icona Pop – All Night (Cash Cash Remix)
- Avicii – Addicted To You
- Macklemore & Ryan Lewis – White Walls
- Lorde – Royals
- Lana Del Rey vs Cedric Gervais – Summertime Sadness(remix)
- Eminem – Berzerk
- Calvin Harris & Alesso, Hurts – Under Control
- Macklemore & Ryan Lewis – Thrift Shop
- Imagine Dragons - Radioactive
- New World Sound & Thomas Newson – Flute
- Fall Out Boy – My Songs Know What You Did In The Dark(Light Em Up)
- Burns - Lies (Otto Knows Remix)
- James Blunt – Bonfire Heart
- Rudimental ft. Emeli Sande - Free
- Jason Derulo ft. 2 Chainz – Talk Dirty
- Taylor Swift ft. Ed Sheeran – Everything Has Changed
1. Ellie Goulding - Explosions
2. Ellie Goulding - Figure 8
3. Ellie Goulding - Anything Could Happen
4. Sebastian Ingrosso, Tommy Trash, John Martin - Reload
5. OneRepublic - Counting Stars
Bardzo duzo moich ulubionych hitow, super zestawienie Ellie <3 brakuje Bee hot-hit-lista.blogspot.com
OdpowiedzUsuńWidzę, że Ellie rządzi u ciebie ;) Podoba mi się "Figure 8". Pozostałe jej piosenki tak średnio.
OdpowiedzUsuńZ wymienionych przez ciebie kompozycji lubię również "Counting stars", "Let her go", "Tennis court", "Radioactive".
Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl
Ellie rządzi u ciebie ale u mnie to nie ona a Avicii. Świetne zestawienie wśród których są też moje ulubione kawałki tego roku. Ja bym miała trudność wybrać najlepszą 50.
OdpowiedzUsuńZapraszam do http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ na nowa notatką
Ellie jest u Ciebie królową. Ja bym musiał inaczej ustawić te 3 utwory. Najpierw Figure 8, później Anything a na końcu Explosions. Ale ogólnie cała płyta Halcyon Days jest świetna! :) Zapraszam na mojego bloga na którym znajdziesz nową recenzję albumu 'Britney Jean': http://badhejamie.blogspot.com/
OdpowiedzUsuńNoo dostrzegam przewage Ellie Goulding, ale także mocno obsadzona lista utworami dance, generalnie duzo dobrych hitów, dużo takich które w moim Top 50 nie znalażły miejsca, ale osobiście je lubię. Pierwsza trójka, jeżeli ktoś lubi Ellie to zdecydowanie utwory ponadprzeciętne, i co chcialem podkreślic o niebo lepsze od Burn. Jest oczywiscie jak wspomniałes w komencie pod moja lista Safe And Sound, utwór, który niezmiernie mnie urzekł :) Generalnie dobra robota
OdpowiedzUsuńJak dla mnie z TWOJEJ 50-siątki jest sporo numerów, które do dzisiaj wspominam bardzo miło. Ucieszyła mi się micha na widok CLARITY i ADDICTED TO YOU, to dobrze, że jest ktoś kto docenia utwory, którym się nie wiodło. Pozdrawiam!
OdpowiedzUsuń