piątek, 28 sierpnia 2015

Wycieczka do Turcji

Dzisiaj wybierzemy się do bardzo gorącego i egzotycznego kraju, czyli Turcji. Nie muszę chyba tłumaczyć, gdzie leży ten kraj, bo raczej to wiemy. Zobaczymy czy utwory tam są gorące i w sam raz na lato.

Na pierwszym miejscu najnowsze nagranie od Justina Biebera, zobaczymy czy utrzyma się na szczytach w różnych krajach. What Do You Mean? dopiero wyszło stąd taka popularność. Na drugim mamy Buray i Istersen. Na trzeciej pozycji znane nam nagranie How Deep Is Your Love od Calvina Harrisa z Disciples. Niżej mamy kilka znanych utworów np. Ain't Nobody, Can't Feel My Face czy Supergirl. Jednak sporo mamy też utworów od artystów z Turcji

Ciekawie jest posłuchać nagrania w języku, z którego nic się nie rozumie. Kompletnie nie mam pojęcia o czym śpiewa Buray w utworze Istersen, ale ma to też własny urok.

Na siódmym miejscu w Turcji mamy Simge z utworem Mis Mis. Przyznam, że jest to typowa arabska muzyka i niekoniecznie może się spodobać. Mnie jakoś takie utwory nie powalają.

Na miejscu czternastym w tym gorącym kraju mamy Demet Akalin w utworze Golge. Póki co ten utwór jest według mnie najmniej ciekawy ze wszystkich wyżej prezentowanych.

6 komentarze:

  1. Na siódmym jakieś Mis Mis, na piętnastym Dan Dan... what does it mean? A właściwie to "What Do You Mean". Słyszałem, że kupują to wszędzie. Jeszcze nie słuchałem, ale za chwilę to zrobię i zobaczymy czy rzeczywiście powala. Po Bieberze jakiś Buray, może posłucham, mam nadzieję że to nie jakiś Burak. :D Z listy znam utwory (tak jak zapewne większość ludzi na świecie): Calvinka, Aluny, Felixa, Weeknda, Kygo i Naklabowej. :D
    Dzisiaj zapraszam na mój blog, bo wyjątkowo 2 notki: 1) tradycyjnie HC Top 100 (noto #244); 2) podsumowanie roku 2010 (Top 150) ;p Pozdróóówki!
    hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie sądziłam, że w Turcji może rządzić Bieber ;)

    NN na ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Justin Bieber ma dużo fanów w Turcji. Na http://jlo-poland.blogspot.com NN

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko utwór Calvina Harrisa.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam najnowszego utworu Justina i szczerze, jakoś nie chcę go poznawać. ;) Ostatnio słyszałam kawałek Erica Prydza "Generate". To jakaś nowość? Rządzi w jakimś kraju?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię egzotyczne klimaty, więc Simge przypadła mi do gustu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates