środa, 26 sierpnia 2015

B40 - notowanie 1

Rocznica bloga już za kilka dni i to jest jeden z powodów, dla których postanowiłem zacząć prowadzić własną listę. Są na niej piosenki, których aktualnie najchętniej słucham. Notowania będą się pojawiać regularnie co tydzień w środy. Lista nazywa się B40 - Badalung 40. Nie pytajcie mnie o pochodzenie tego słowa, bo sam nie wiem czemu akurat takie wybrałem jako tytuł listy. :) Mam nadzieję, że ogólnie podoba wam się pomysł z prowadzeniem mojej własnej listy. Będziecie mogli dowiedzieć się więcej o muzyce, której słucham. Może znajdziecie na tej liście także coś dla siebie - gorąco polecam każdy utwór z listy.


W pierwszym notowaniu B40 na pierwszej pozycji mamy Owl City i Aloe Blacc'a w piosence Verge! Póki co jest to chyba utwór, którego w tym roku słucham najchętniej, dlatego pozycja piosenki nie powinna dziwić. Czy w przyszłym notowaniu uda się utrzymać miejsce pierwsze?

Drugie miejsce zajmuje Sick Individuals & DBSTF z piosenką Waiting For You! Według mnie naprawdę dobry elektroniczny utwór, ale na jego temat mogliście już trochę poczytać przy okazji serii Czego ostatnio słucham?, która znika na rzecz mojej osobistej listy.

W tym roku Bebe Rexhy słucham bardzo chętnie. Poznałem ją przy okazji nagrania I Can't Stop Drinking About You i zdołałem już przesłuchać naprawdę wiele nagrań z jej udziałem. Potwierdzeniem jest obecność tej piosenkarki na liście, gdzie występuje aż w 7 utworach! Najwyżej od niej mamy Cry Wolf, bo na miejscu trzecim.

9 komentarze:

  1. A jednak! Przez ostatnie kilka dni, od przeczytania Twojego komentarza do nowego notowania HC, zastanawiałem się, co też masz zamiar upublicznić w środowy wieczór na swoim blogu. ;> Jestem zaskoczony, bo jeszcze rok temu uparcie sprzeciwiałeś się utworzeniu własnego notowania, bo np. nie masz czasu/zbyt dużo musiałbyś kombinować aby utworzyć we właściwej kolejności swoje Top. A tu niespodzianka! I to mi się podoba. :) Fajnie, że poza FGL, regularnie na blogu będzie można zobaczyć też inne zestawienie - takiego na przykład Badalunga :D Bo post z cyklu "Czego ostatnio słucham?", pojawiał się bardzo rzadko. No i są jeszcze te wycieczki do różnych zakątków świata, ale takie B40 wydaje mi się zdecydowanie ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że Supergirl nie jest wyżej ;)

    NN

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pomysł z własną listą. Fajnie ze Verge zajmuje pierwsze miejsce bo to świetny kawałek.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ze jesteś dużym fanem Owl City :D
    NN na http://hungergames-fans.blog.pl i http://katyperrypolska.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa sprawa z listą tworzoną przez ciebie a nie na podstawie głosów czytelników.
    Przyznam szczerze, że większości piosenek nie znam.

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl/ (The Weeknd „Beauty Behind the Madness”)

    OdpowiedzUsuń
  6. NN na ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysl! Juz dawno powinienes to zrobic.Napewno bede czytal kazde twoje notowanie.
    Coffeecharts.blogspot.com.
    Zapraszam rowniez wszystkich na forum Mycharts.pl, jest tam mnostwo nowej muzyki, zapraszam zatem do forumowych rozmow. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że do szczęścia potrzebny Ci jest tylko numer Bebe Rexhy z Owl City :D
    Fajny pomysł, życzę wytrwałości. :)

    http://lechartz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł z własną listą jak najbardziej na tak :D
    Cóż, niestety znam zaledwie parę utworów z listy :O
    33 <3 Kocham ten kawałek, i mam nadzieję, że wzbije się na podium :)

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates