piątek, 21 sierpnia 2015

Wycieczka do Botswany

Dzisiaj wybierzemy się do Botswany. Ten kraj leży w południowej części Afryki. Jak to w krajach tego typu możemy się spodziewać wielu tzw. staroci.

Na miejscu pierwszym w Botswanie mamy Major Lazer & DJ Snake i MO w utworze Lean On, czyli utwór, który w tym roku jest słyszany na okrągło wszędzie. Na drugiej pozycji mamy utwór sprzed roku od The Vamps i Shawna Mendesa - Oh Cecilia. Może jeszcze pamiętacie ten boysband. Na trzeciej pozycji Bon Jovi w piosence Life Is Beautiful. Niżej widzimy wiele znanych utworów zarówno popularnych obecnie np. Fight Song, jak i tych starszych np. Jubel

Na czwartej pozycji w Botswanie mamy Donalda i Bucie w utworze Don't Let It Burn. Można oczywiście posłuchać i warto, ale jednak brakuje temu utworowi tego czegoś. 

Na dziewiątym miejscu mamy wywodzącego się z RPA rapera Casspera Nyovesta i jego utwór Mama I Made It (#MIMI). Coś dla fanów amerykańskiego rapu.

Na dziesiątym miejscu w Botswanie mamy amerykańską piosenkarkę Janelle Monae z Jidenną w utworze Yoga. Moim zdaniem najlepszy ze wszystkich trzech utworów, ale mimo to mnie nie zachwyca.

3 komentarze:

  1. Super blog :) Zapraszam na mojego http://muzykawszystkocokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa tego kraju obiła mi się o uszy, ale wyobrażałam go sobie jako leżące w środku Afryki dzikie państwo :D A tymczasem są oni na czasie jeśli chodzi o muzykę.

    Nowy wpis u mnie

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates