niedziela, 5 kwietnia 2015

Wycieczka do Szwajcarii

W dzisiejszą Wielkanoc wybierzemy się do położonej w środkowej Europie - Szwajcarii. Przypatrzmy się co tam rządzi na listach przebojów.

Na miejscu pierwszym w Szwajcarii możemy zobaczyć OMI i jego Cheerleader w remixie Felixa Jaehna. Muszę przyznać, że to nagranie radzi sobie coraz lepiej na listach światowych. Na drugiej pozycji widzimy Lost Frequencies z nagraniem Are You With Me. To nagranie świetnie radzi sobie w Europie, do Polski pewnie także dotrze. Na trzecim mamy Ellie Goulding i jej Love Me Like You Do. Niżej mamy sporo popularnych nagrań np. Hold Back The River, Earned It czy Sugar.

Na miejscu 11 w Szwajcarii mamy L.O. z Leduc w nagraniu Jung Verdammt. Mi za bardzo ta piosenka nie przypadła do gustu, jakoś nie porywają mnie tego typu nagrania. 

Skądś kojarzę Zarę Larsson i jej nagranie Uncover. Jednak jestem przekonany, że to nagranie było kiedyś popularne w Skandynawii, teraz przelewa się właśnie na kraje niemieckojęzyczne. Co ciekawe w drugiej połowie stycznia wyszedł do tego utworu teledysk. 

Jakoś utwór 15 ze Szwajcarii nie porwał mnie szczególnie. Jakoś ta muzyka z tego kraju do mnie nie przemawia. :D Stefanie Heinzmann w wykonaniu In The End właśnie kończy naszą wycieczkę. :)

7 komentarze:

  1. Lepiej niż ostatnio, ale i tak tyłka nie urywa.

    Zapraszam na nową notkę na http://namuzowani.blog.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uptown Funk nigdy nie umrze. Ale to dobrze, bardzo fajny kawałek będący powiewem świeżości na popowej scenie ;)

    Nowa notka (finally!) @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie widzieć, że Hozier wciąż dobrze się trzyma.

    Nowy wpis na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy mnie obecność takich kąsków jak: Firestone, Are You With Me oraz Uptown Funk. I jestem zdumiony że jest tu Uncover od Zary Larsson. Słuchałem tego (o ile dobrze pamiętam) wiosną/latem 2013 (wtedy jakoś zagrali to premierowo w Esce, w Gorącej 20). W szwajcarskiej liście obecne jest to pewnie ze względu na świeżo wydany teledysk. Mimo wszystko spoko kawałek. :)
    Na hedgehog-chart.blogspot.com nowa notka, zapraszam do odwiedzin :>

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 i 4 to jedyne jakie znam :O
    Nazwisko Stefanie Heinzmann kiedyś obiło mi się o uszy xD

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates