wtorek, 7 kwietnia 2015

Gorąca Top 25 - notowanie 40

Pierwsze w kwietniu notowanie Gorącej Top 25, jak myślicie czy Kelly Clarkson zdoła się utrzymać na szczycie notowania? 

Na miejscu pierwszym nadal pozostaje Kelly Clarkson, którą widzę, że bardzo lubicie, bo ze szczytu spaść nie może. Na drugie miejsce awansował Calvin Harris z Ellie Goulding i ich nagranie Outside. Niezły awans. Na trzecim także dość duży awans, bo awansuje Echosmith z piosenką Cool Kids. Poza tym mamy trzy powroty i cztery nowości

Wyleciały:

Wyleciały na stałe:

Propozycje:

Podium
1. Kelly Clarkson - Heartbeat Song

2. Calvin Harris, Ellie Goulding - Outside

3. Echosmith - Cool Kids

Nastąpił mały błąd w tabeli na miejscu 7 jest Olly Murs z Demi Lovato i nagranie Up.

7 komentarze:

  1. Podium fantastyczne tylko szkoda ze Elli tak spadła aż na sam koniec notowania. Nie spodziewałam się tego. Natomiast I Really Like You obowiązkowo do notowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyło mnie miejsce I. Myslałam, ze ta piosenka dawno już wszędzie przepadła.

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. U mne http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nn

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie, że Kelly na 1. Oczywiście zagłosowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com nowe notowanie. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze 3 moje ulubione xD
    Fajnie, że Kelly jest number one :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Weź wstaw tu coś co wszyscy znają np." Sto lat" albo "Idziemy na jednego"

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates