wtorek, 21 kwietnia 2015

Gorąca Top 25 - notowanie 41

Zacznę może od pewnego ogłoszenia. Postanowiłem zakończyć istnienie Gorącej Top 25. Z jednego prostego powodu, bardzo niskiej frekwencji głosujących. Tak niska frekwencja jest od kilku miesięcy. Co ciekawe na większość głosów składają się głosy pochodzące od jednej osoby. Uznałem, że nie ma to większego sensu. Postaram się wymyślić coś zastępczego do notowań. Może wy mi podrzucicie jakiś pomysł, co chcielibyście ujrzeć. :) W najbliższym czasie wrzucę także podsumowanie z wszystkich notowań Gorącej Top 25. Który utwór zdobył najwięcej punktów, ile był notowań, ale to w swoim czasie. Przedstawiam wam jeszcze ostatnie 41 notowanie Gorącej Top 25!

Na miejscu pierwszym jest po raz kolejny Kelly Clarkson w piosence Heartbeat Song, no niestety poprzez nabite głosy, ale nie zmienia to faktu, że na pierwszym. Na drugim miejscu mamy nowość, tym razem jest to Carly Rae Jepsen w piosence I Really Like You. Na trzecim miejscu ponownie Echosmith w nagraniu Cool Kids. Poza tym mamy dwie nowości i dwa powroty

Wyleciały:

Podium
1. Kelly Clarkson - Hearbeat Song

2. Carly Rae Jepsen - I Really Like You

3. Echosmith - Cool Kids

7 komentarze:

  1. o rany. faktycznie wygląda to jakbym tylko ja głosował? szkoda.
    no i nie nabijam bo głosuję 3 razy w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wychodzi na to, że tylko ty głosujesz i może jeszcze kilka osób dorzuci coś od siebie, ale większość głosów pochodziła od ciebie. Zresztą pewnie to widać. :)

      Usuń
  2. Bardzo szkoda ze już nie będzie kolejnego notowanie. Ja zawsze oddawalam głosy. U mnie ostatnio problem z głosami dlatego postanowiłam robić nowe notowanie co dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda trochę, ale to chyba dzisiaj problem wszystkich tych blogowych notowań. Ta niska frekwencja.

    Nowy wpis na The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NNN

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ale fajnie ze Kelly jest pierwsza :D
    NN na http://hungergames-fans.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Może recenzje muzyczne? Nawet jeśli ich wcześniej nie pisałeś to zawsze możesz spróbować i sprawdzić czy to Ci odpowiada.

    Zapraszam na nową notkę na blogu Namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates