wtorek, 14 kwietnia 2015

Czego ostatnio słucham?

Dawno nie wstawiałem piosenek, które mógłbym wam polecić do przesłuchania, dlatego czas to nadrobić. :)

CamelPhat, A*M*E - Paradigm
Co prawda utwór pochodzi ze stycznia to nadal darzę go dużym uwielbieniem. Piosenka należy rzecz jasna do tych z gatunku elektronicznych. DJ CamelPhat, a na wokalu A*M*E, którą może ktoś kojarzy, bo śpiewała w piosence Need U (100%). Tym razem owocem współpracy jest świetny Paradigm, nie powiem w full version piosenka jest dosyć długa, aczkolwiek warto posłuchać przez długi czas takiej dobrej muzyki. 

Sam Smith - Lay Me Down
Kolejnym nagraniem, które chciałbym zaprezentować jest piosenka od Sama Smitha, która jest dosyć popularna na świecie. Chodzi rzecz jasna o Lay Me Down. Uwielbiam to nagranie, ogólnie to lubię piosenki od Sama Smitha, dlatego nic dziwnego, że dodałem tą piosenkę do tego zestawienia. Sam tworzy bardzo emocjonalne utwory i za to go podziwiam. W jego teledyskach i tekstach często też widać pewne przesłanie. 

Duke Dumont - The Giver (Reprise)
Kilka tygodni w temu w sieci pojawiło się nowe nagranie od Duke'a Dumonta. Zawsze lubiłem jego muzykę i właściwie każda jego piosenka stawała się takim jakbym moim osobistym hitem i często ich słuchałem. Z The Giver(Reprise) jest tak samo. Jak usłyszałem to nagranie to od razu mi się spodobało. Mogę poleci tą piosenkę każdemu, kto lubi właśnie słuchać muzyki tego DJ. 

Charlie Puth, Meghan Trainor - Marvin Gaye
To dość ciekawe, że to nagranie pojawia się u mnie na liście najczęściej słuchanych utworów. Nie sądziłem, że nagranie gdzie śpiewa Meghan Trainor, której nie lubię znajdzie się kiedyś w tej serii. Przesłuchanie tej piosenki trochę mnie odstraszało właśnie przez obecność Meghan Trainor, ale postanowiłem przesłuchać. I co ciekawe okazało się, że Marvin Gaye wbiło mi się w głowę. Myślę, że można to zawdzięczać bardzo charakterystycznej melodii i wokalowi Charlie Putha

Robin Schulz, Ilsey - Headlights
Robin Schulz nagrywa materiał na nową płytę i jednym z utworów, które się tam znajdą będzie Headlights, które już po pierwszym przesłuchaniu brzmi bardzo dobrze. Uwielbiam te klimaty, które stwarza Robin Schulz. Jak tak będzie wygląda druga płyta tego artysty to ja mam zamiar przesłuchać ją całą, a może nawet ją sobie zakupić. Oczywiście na uwagę zasługuje bardzo dobrze brzmiący wokal od Ilsey. Jeśli lubicie Robina to warte przesłuchania. 

Kygo, Parson James - Stole The Show
Zapewne kojarzycie już Kygo z utworu Firestone. Kilka tygodni temu w sieci pojawił się inny utwór od niego - Stole The Show. Piosenka z powodzeniem radzi sobie już na kilku listach światowych, więc jak widać zyskuje na popularności. Również u mnie radzi sobie bardzo dobrze - bardzo podoba mi się ta piosenka. Może nawet jest lepsza od poprzednika. Warto też zaznaczyć wokalistę - Parsona Jamesa. Jeśli polubiliście Firestone to myślę, że polubicie także Stole The Show

5 komentarze:

  1. Z duetu Charlie Puth i Meghan Trainor powstała dobra piosenka.
    Na http://jenniferlopez-poland.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ostatnio wzięło na słuchanie starych kawałków z dawnych lat bo z nowych jakąś nic mi nie wpadło w ucho. Może oprócz I Really Like You.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania. nie znam ani jednej piosenki z tego co słuchasz :(

    OdpowiedzUsuń
  5. praktycznie wysztko mi się tutaj podoba :D

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates