niedziela, 10 listopada 2013

Wycieczka na Billboard

Dzisiaj odwiedzimy jedną z najbardziej prestiżowych listy w świecie muzyki. Wybieramy się na Billboarda, zobaczymy co rządzi w USA i czy pokrywa się trochę z Forumową Global Listą.


W czołówce same gorące hity. Im dalej w dół  tym coraz gorzej. Przedstawię wam teraz coś co nie każdy może znać.

Tu jest utwór, który lada chwila może podbić listy światowe. Czy będzie hitem na miarę Radioactive? Zobaczymy

 
Tutaj utwór z gościnnym udziałem Miley Cyrus. Powoli spada w dół na Billboardzie, ale naprawdę powoli. Zobaczymy ile przetrzyma 23

4 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie NN o EMA 2013 http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam w poleceniu najnowszy singiel ONEREPUBLIC. Słyszałeś? Jeżeli tak to czekam na odpowiedź jak się podoba :)
    Czuję, że Lorde niebawem dotrze także do Polski, ale tak porządnie.

    Sprawdź tutaj:
    http://musiclife.pl/9-jestem-wolny-to-znaczy-zyje-czyli-recenzja-hitu-rudimental-emeli-sande-free/

    Oraz w zaproszeniu mam również najnowsze podsumowanie tego, co grane w największych stacjach radiowych Polski, sprawdź kto jest na szczycie słuchalności :)
    http://milr3.blogspot.com/2013/11/530-531-podsumowanie-tego-co-grane.html

    Gorąco polecam i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. eminem i rihanna genialny utwor hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszam wasz do głosowanie na mój plebiscyt POP MUSIC AWARDS 2013.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates