niedziela, 22 marca 2015

Wycieczka na Maltę

Dzisiaj wybierzemy się na państwo wyspiarskie na środku Morza Śródziemnego, a mianowicie na Maltę. Ciekawe czy na liście równie ciepło jak w kraju.

Na miejscu pierwszym mamy to co jest aktualnie pierwsze prawie wszędzie. Chodzi rzecz jasna o Ellie Goulding i jej piosenkę Love Me Like You Do. Na miejscu drugim mamy Rihannę, Paula McCartneya i Kanyego Westa z FourFiveSeconds. Pewnie każdy już to słyszał. Na trzecim mamy również bardzo popularny teraz utwór. Chodzi o Sugar od Maroon 5. Niżej mamy sporo znanych utworów np. The Nights, Hold Back The River czy Elastic Heart.

No proszę chyba poznaliśmy kandydata z Malty na Eurowizji. W tym kraju już się podoba i przed konkursem na miejscu 9 Amber z Warrior. Nie jest to piosenka wyszukana, ale jestem ciekawy jak zabrzmi na żywo. 

Na miejscu 14 na Malcie mamy Red Electrick, które brzmi całkiem przyjemnie. Piosenka Young Again. No cóż spodobała mi się ta stylistyka, całkiem podobają mi się takie utwory grane na pianinie. 

Na miejscu 15 mamy panów, których może kojarzycie. Chodzi o Axwella & Ingrosso. Już kawałek czasu temu nagrali oni utwór Something New, które radzi sobie z powodzeniem w tym malutkim wyspiarskim kraju.

3 komentarze:

  1. Piosenka Ellie zdążyła mi sie 100 razy znudzić.

    Nowy wpis na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (ranking - drugie albumy lepsze od debiutów)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę pochwalić Maltę za dobrą muzykę.
    u mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates