wtorek, 31 marca 2015

Hit zimy 2015

Czas zobaczyć co zostało według was hitem tegorocznej zimy i czego najchętniej słuchaliście w tym okresie. Oczywiście jest sporo zaskoczeń jak zawsze. 

1. Kelly Clarkson - Hearbeat Song

2. Clean Bandit, Jess Glynne - Real Love

3. Awolnation - Sail

4. Ellie Goulding - Love Me Like You Do 
5. Sia, The Weeknd, Diplo - Elastic Heart
6. Ariana Grande, The Weeknd - Love Me Harder
7. Charli XCX - Break The Rules
8. David Guetta, Emeli Sande - What I Did For Love
9. Rihanna, Kanye West, Paul McCartney - FourFiveSeconds
10. Olly Murs, Demi Lovato - Up

Dość nietypowo ułożyła nam się lista jeśli chodzi rzecz jasna o miejsca na podium. Na pierwszym miejscu coś dosyć świeżego, bo jest to Kelly Clarkson i jej Heartbeat Song, jest to dość prosty utwór. Na drugim miejscu mamy Clean Bandit i śpiewającą Jess Glynne. Oboje z piosenką Real Love, która nawet dobrze radziła sobie w Gorącej Top 25. Na miejscu trzecim dosyć duże zaskoczenie, bo hitem zimy została piosenka, która ma już kilka lat. Chodzi o Awolnation i Sail. Na czwartym miejscu Ellie Goulding i jej Love Me Like You Do. Niżej bardzo popularne Elastic Heart czy Love Me Harder. Co ciekawe udało się załapać Charli XCX z Break The Rules. Niżej mamy jeszcze Rihannę, David Guettę i Olly'ego Mursa. 

6 komentarze:

  1. cudne podium :) wszystko jest ok, dziwi mnie tylko David Guetta w Top10 a tak poza tym jest wspaniale :) aczkolwiek dziwi mnie brak, np. "Outside".

    OdpowiedzUsuń
  2. Heartbeat Song jest mega, kocham głos Kelly :D
    Ostatnio bardzo mi się spodobała piosenka Ellie Goluding pt. Love Me Like You Do, choć film 50SOG dla mnie jest idiotyczny i nie oglądałem go, to kawałek ma to coś :D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchałam 6 , 7 .
    Zapraszam
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam ze Kelly zwycięży liczyłam na Elli , ale pierwsze miejsce też może być. Fajnie ze Rihanna znalazła się w dziesiątce.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Heartbeat Song, ale ta piosenka jest zbyt świeża by całkowicie mogła mi kojarzyć się z zimą. Dlatego nie zgadzam się z wyborem głosujących. Stawiałbym raczej na hity: Love Me Harder, Real Love czy Break The Rules, które znamy od jesieni (nie wspomnę o Elastic Heart wydanym jesienią 2013). Jednak jakby nie patrzeć na wybór hitu zimy, lista całkiem słuchalna i wiele przyjemnej w niej muzy. Gorąco pozdrawiam i zapraszam na mój blog hedgehog-chart.blogspot.com, gdzie czeka do analizy nowe notowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pierdole kto tego słucha, RPK jest lepsze!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates