niedziela, 29 grudnia 2013

Wycieczka na Słowenię

Dzisiaj wybierzemy się na Słowenię i zobaczymy jakie hity kryją się w najlepszej piętnastce. Co ciekawe ta lista rządzi się swoimi prawami. Jest tam m.in. mniej znany singiel Paramore i Ariany Grande.

Jak widzimy w Słowenii prawie wszystkie nazwiska/nazwy zespołów nam coś mówią, ale taki zespół Paramore nie z singlem Still Into You, a kompletnie nieznanym nam Daydreaming czy od Ariany Grande w towarzystwie Big Seana utwór Right There. Mamy też w czołówce Rihannę, Avicii'ego i Klingande.

Na miejscu piątym w Słowenii znajduje się zespół Paramore i ich singiel Daydreaming. Małe zaskoczenie, ale na takich małych listach nie takie cuda się zdarzają. Kolejny przyjemny singiel od tego zespołu.

Tutaj mamy utwór, który należy do któryś z lokalnych gwiazd, a dokładniej do Santany i Juanesa. Czy mi się podoba, trudno powiedzieć. Jest mi takie obojętne, ciekawe jak wam.

Na dziesiątym miejscu w Słowenii mamy singiel nowej i młodej gwiazdy teen popu - Ariany Grande. Utwór Right There wykonuje wspólnie z Big Seanem. Nie podoba mi się, gdyż nie jest to zupełnie mój gust.

5 komentarze:

  1. Teledysk Ariany Grande widziałam wcześniej i również nie przypadł mi do gustu. Słowenia ma ogólnie bardzo dobra 15 a szczególnie podium :D
    Zapraszam do http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ na kolejne podsumowanie roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej serdecznie zapraszam do głosowania na nowe notowanie na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl podoba mi się to zestawienie ciesze się ze nowa piosenka Aviciego jest tak wysoko :) jak na razie to jego najlepsza piosenka ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Carlos Augusto Alves Santana (ur. 20 lipca 1947 w Autlán de Navarro, Meksyk[1]) – muzyk, gitarzysta rockowy i jazzowy, długoletni lider i jedyny stały członek grupy rocka latynoskiego Santana. Znany również z solowej kariery.

    Chyba trudno go nazwać lokalną słoweńską gwiazdą... skoro jest z Meksyku...był 20 gitarzystą wszechczasów wg Rolling Stone...wygrał 10 razy Grammy...wygrał 2-krotnie Billboard Hot 100...i tak dalej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ na kolejne podsumowanie roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na http://mybestmusic.blog.pl/ jest Nowe Notowanie

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates