wtorek, 3 grudnia 2013

Nowy teledysk Justina Biebera/Głosowanie na hit jesieni 2013

Do sieci trafił wczoraj nowy teledysk do piosenki wydawanej z cyklu #Music Mondays. Tą piosenką Justina Biebera jest All That Matters. W klipie owiany jest zmysłowym klimatem. Występuje w nim półnaga kobieta, która obściskuje się z Bieberem.
Ten singiel nie osiągnął sukcesów na listach przebojów, gdyż mimo pojawiania się gdzieś wysoko wylatywał w następnym tygodniu z hukiem z notowania.. Był to numer 1 w Danii, 14 w Kanadzie, Irlandii i 20 w UK.
Filmik do obejrzenia po nakliknięcu na obrazek.

Drugą sprawą, którą chcę omówić jest rozpoczęcie głosowania na hit jesieni 2013. Głosowanie zakończy się 22 grudnia o 12:00. Wtedy poznamy wyniki na hit jesieni 2013.

http://net-ankiety.pl/ankieta.php?id=vuzsj6jkv7bzj7uzkvgjvx9b

3 komentarze:

  1. Mam tylko nadzieję, że Avicii będzie w czołówce, niemal tak samo jak Lisek :)
    Zdaję sobie sprawę, że uczepiłem się trochę głupiego nagrania, być może mam takie gusta? Skoro w ubiegłym roku miałem podobnie do Gangnam Style a jeszcze wcześniej do Danza Kuduro :) Głosy oczywiście poleciały panie Michale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. glosy oddane, na klip Justina nie czekalem hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na Hit Jesieni a u mnie nie długo będzie głosowanie na hit roku a teraz zapraszam do mnie na nowe notowanie PL http://muzycznomaniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates