niedziela, 4 października 2015

Forumowa Global Lista - notowanie 109

Dzisiaj zdradzę wam, że dużo się dzieje na dalszych miejscach. Sporo nowości w notowaniu. Niestety w czołówce nadal brak jakiegokolwiek większego ruchu.
Statystyki: 11 A, 18 S, 5 BZ, 4 N, 2 P

Na miejscu pierwszym nadal pozostaje Justin Bieber z piosenką What Do You Mean? Bardzo się spodobało to nagranie na świecie dlatego nie dziwi mnie jego pozycja na świecie, muzyka młodzieńca się zmieniła i proszę od razu lepiej stoi na listach przebojów. Na drugim miejscu pozostaje The Weeknd z utworem Can't Feel My Face. Na trzecie miejsce awansuje R. City i Adam Levine z piosenką Locked Away. Poza tym aż cztery nowości i dwa powroty do zestawienia.

Wyleciały:
-> 31. Jess Glynne - Don't Be So Hard On Yourself
-> 33. Adam Lambert - Ghost Town
-> 34. Pia Mia, Chris Brown, Tyga - Do It Again
-> 36. Little Mix - Black Magic
-> 37. Shawn Mendes - Stiches
-> 38. Fifth Harmony, Kid Ink - Worth It

Bardzo duży awans na miejsce 5. Ellie Goulding z jej najnowszą piosenką On My Mind pnie się coraz wyżej i myślę, że to nie jest maksymalna pozycja. Będzie gonić piosenkę z czwartek pozycji. Tutaj Ellie znowu zmieniła styl, ale niestety wolałem ją w jej poprzednich nagraniach. Tutaj widać trochę zbyt duże wpływy mainstreamu. Chyba nie ma co liczyć na powtórkę Halcyon, ale mimo to piosenka mi się podoba. 5 w Nowej Zelandii, 6 w UK, 7 w Australii, 11 w Irlandii, 17 w Belgii, 18 w Szwecji, 20 w RPA, 22 na Billboardzie, 24 w Meksyku, 25 w Niemczech, 26 w Austrii, 30 w Danii i 36 w Kanadzie.

Rachel Platten idzie już teraz tylko i wyłącznie niestety w dół, bo przyznam, że Fight Song to przyjemnie brzmiąca piosenka. No jasne, że nie jest to jakieś arcydzieło czy szczyt możliwości, ale takie nagranie na luzie, do radowania się. Jeszcze kilka tygodni temu było dosyć wysoko, a dzisiaj już troszkę gorzej, ale przyznam, że i tak jest dłużej niż się spodziewałem. 7 w Irlandii, 14 w UK, 17 w Kanadzie, 19 na Billboardzie, 20 w Meksyku, 29 w Belgii, 36 w RPA i 50 w Australii

Jak to zwykle bywa z One Direction. Na YouTubie ciężko znaleźć ich nagranie w zwykłej studyjnej wersji i osoby zainteresowane muszą się zadowolić tylko krótkim fragmentem z koncertu. W każdym bądź razie ich najnowsza piosenka Infinity pojawiła się na tylu listach, że możliwe było wejście na listę. Jeszcze nie miałem okazji słuchać tej piosenki w zwykłej wersji. Dopiero wtedy będzie można porównać do poprzedniego singla. 6 w RPA, 18 w Austrii, 22 w Australii, 24 we Francji, 37 w UK, 38 w Irlandii i 54 na Billboardzie. 

Sia powraca z nowym nagraniem! Już od kilku dni w sieci i udało się zadebiutować na miejscu 34 na liście. Przyznam, że nawet bardziej mi się podoba Alive od poprzednich utworów, może jest to spowodowane doświadczeniem wokalistki. Zobaczymy też czy powtórzy sukces Chandelier, które rozeszło się po całym świecie. Teraz będzie łatwiej, a Alive jest jednak podobnie przebojowe. 10 w Australii, 18 w RPA, 29 w Nowej Zelandii, 30 w UK i Hiszpanii. 

OMI z utworem Cheerleader nadal obecny w zestawieniu, a dzisiaj wchodzi już zupełnie coś nowego, bo na 35 miejscu widzimy Hula Hoop. Pewnie jeszcze nie mieliście okazji przesłuchać tego nagrania, ale skoro nagranie może skończyć podobnie jak poprzednik(chociaż tego nie przewiduję) to przydałoby się przesłuchać zawczasu. Mi się akurat nie podoba tak jak cała twórczość OMI'ego. 4 w Szwecji, 9 w Australii, 13 w Danii, 17 w RPA i 35 w Kanadzie. 

15 komentarze:

  1. Ma nadzieje ze jeszcze Fight Song awansuje bo lubię to piosenkę ;d
    NN na http://hungergames-fans.blog.pl/ i http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałem się przekonać i nawet posłuchać w całości, ale nie mogę, tak mnie ten Justin Bieber drażni :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumie dlaczego piosenka Justina tak się ludziom podoba. Piosenka Sia wpada w ucho.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że Ellie awansowała. Podoba mi się jej nowe nagranie. Uważam, że lepsze od LMLYD. Miło widzieć ją w Top 10, tak jak oba single The Weeknd :) Smuteczek, że Pia Mia wypadła. :/
    Na emaila odpiszę jak się zbiooorę :D Na razie nie mam czasu, ale po zdjęciach widzę, że wycieczka wypadła dość ciekawie! Do weekendu możesz się spodziewać odpowiedzi :)
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Finałowy zwiastun „Igrzyska śmierci: Kosogłos – część 2″. NN na http://hungergames-fans.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieber z The Weeknd mają chyba na razie monopol na #1 miejsca ;)

    Nowe recenzje na http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ze awansuje Ellie Goulding. Jest juz nowy Bondowski Sam Smith i Sia. Kibicuje im.
    Coffeecharts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znoszę Biebera ale ta piosenka nawet mi się podoba O.o

    Zapraszam na nową notkę
    http://rebelle-k.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli Locked Away lub Downtown nie zdobędą #1, to Biebsa może usunąć stamtąd chyba dopiero Sia. Ma moc jej nowy numer, choć nie wiadomo czy się przyjmie na świecie.

    Zapraszam http://lechartz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowa notka na http://www.Rebelle-K.blog.pl Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj coś za dużo EDM jak dla mnie :>

    Zapraszam na nową notkę na blogu NAMUZOWANI.blog.onet.pl w której wybieram najlepszy album Lany Del Rey i Mariny and the Diamonds!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Hula Hoop" jest fajne. :D
    U mnie nowa notka, zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. How Deep Is Your Love to jak narazie jedyna piosenka, która jest moją mega ulubioną przez dłuższy czas :)
    10 i 11 bardzo lubię te utwory :D
    Kiedyś kochałem 'Lean On' ale zdecydowanie mi się przejadło...

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates