wtorek, 20 stycznia 2015

Tracklista Madonny

Madonna ostatnio ogłosiła tracklistę swojej płyty "Rebel Heart", która ma trafić na półki sklepowe 10 marca tego roku. Kilka utworów z płyty jest już nam znanych, bo krążą po internecie, ale pozostaje kilka nam nieznanych. Ale czy to faktycznie dobry pomysł, aby mimo swojego wieku kontynuować karierę muzyczną? Tylko słuchacze mogą to ocenić. Płyta będzie zawierać aż 19 utworów i jest to całkiem duża ilość. A wy jak, czekacie na płytę Madonny? Czy jej piosenki będą podbijać listy przebojów na wiosnę i w wakacje? I czy jej płyta okaże się wypałem czy wielkim niewypałem? Możemy na to tylko czekać. 

Tracklista:
1. Living For Love
2. Devil Pray 
3. Ghosttown
4. Unapologetic Bitch
5. Illuminati
6. Bitch I'm Madonna (feat. Nicki Minaj)
7. Hold Tight
8. Joan Of Arc
9. Ironic (feat. Chance the Rapper and Mike Tyson)
10. HeartBreakCity
11. Body Shop
12. Holy Water 
13. Inside Out
14. Wash All Over Me
15. Best Night
16. Veni Vedi Vici (feat. Nas)
17. S.E.X.
18. Messiah
19. Rebel Heart

4 komentarze:

  1. Czekam na tą płytę i mam nadzieje ze się nie zawiodę bo ostatni album był według mnie tragiczny.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłem. ,,Ale czy to faktycznie dobry pomysł, aby mimo swojego wieku kontynuować karierę muzyczną?" :D :D Na bycie artystą nigdy nie jest za późno! A już na pewno w przypadku Madonny, która od lat zaskakuje nas swoją muzyką. Nie bez powodu nosi miano Królowej Popu :)
    Co do tracklisty - znam tylko Living For Love (które bardzo lubię), reszty nie słuchałem, wiele jeszcze przede mną :D
    PS. Przy piosence Veni Vedi Vici pasowałoby dodać feat. Avicii (taki suchy żart) :P

    Zapraszam do siebie, NN z Becky G na szczycie, sporym awansem bohaterki Twojej notki - właśnie Madonny :*, oraz najwyższą N - bo na miejscu #25 - "Gravity" DJ-a Fresha z Ellą Eyre na wokalu :* :* :* Pozdro600! http://hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie trafia do mnie MDNA, średnio lubię Hard Candy, ale Madonna to taka wokalistka, na której płyty mimo wszystko czekam.

    Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Krolowa to ona byla napewno, ale kiedys...Sukcesu ogromnego plyty sie nie spodziewam, czekam i poslucham, ale wielkiego boomu nie bedzie. Swiat muzyki zmienia sie ogromnie, wielcy artysci sprzed wielu lat maja coraz trudniej. Dzisiejsze pokolenie nie docenia juz dobrej i ambitnej muzyki....

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates