czwartek, 7 stycznia 2016

Moje top 100 - 2015

W tamtym roku prezentowałem wam swoją topkę na zakończenie roku to dlaczego miałbym tego nie zrobić i tym razem? No cóż macie okazję sprawdzić jakich nagrań najchętniej słuchałem w ubiegłym roku. Natrudziłem się z ułożeniem wszystkich 100 miejsc, a nie jest to łatwe zadanie, bo jak tu zdecydować które utwory są lepsze, a które gorsze? No właśnie się nie da dlatego ta lista można rzecz jest właściwie umowna. Może i można określić położenie mniej więcej, aczkolwiek trafić w punkt zawsze jest trudno. Mam nadzieję, że najdziecie coś dla siebie, ale także również przesłuchacie nagrania, które być może was w jakiś sposób zainteresuje lub zaintryguje. Polecam gorąco, bo w podsumowaniu będą tylko i wyłącznie genialne piosenki!



I właśnie w ten sposób żegnam się z wami. Kończę moją blogową działalność. Mam nadzieję, że podobały wam się posty, które wstawiałem w przeciągu prawie 2,5 roku. Dziękuje za wszelakie komentarze, wyświetlenia i poświęcenia uwagi moim postom! Włożyłem dużo czasu, wysiłku i zainteresowania w umieszczenie różnorodnych postów. Mam nadzieję, że odkryliście dzięki mojemu blogowi przynajmniej jedną piosenkę, która was zainteresowała i z chęcią jej nadal słuchacie.
Dziękuję za wszystko! Za to, że mogłem wchodzić na wasze blogi także, to była sama przyjemność! :)

17 komentarze:

  1. Szkoda, że kończysz z blogiem, bo był świetny!
    Poznałem wiele piosenek, ale fajnie też było patrzeć, że moje ulub utwory też się komuś podobają i zajmują wysokie miejsca na listach...
    Coś się kończy, a coś zaczyna...
    Powodzenia :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałem się, że będzie aż tak wszyscy ubolewać nad zawieszeniem bloga o.O No niestety już tak postanowiłem i jak napisał mój poprzednik coś się kończy, a coś zaczyna. Trwałem z wami prawie dwa i pół roku, także myślę, że trwało to długo! Powodzenia wszystkim innym w prowadzeniu bloga i zapału do pracy, który w pewnym momencie może niestety wygasnąć... :/
    Dzięki za wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele fajnych piosenek w podsumowaniu :)Moje ulubione to : 4, 7, 12, 37, 77 i 96 ;)
    Zapraszam do mnie na www.marcin-92.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze Lea i Loic się załapali do podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całego rankingu znam zaledwie 3 piosenki O.o

    Szkoda, że kończysz blogowanie. Wróć jeszcze kiedyś!

    Serdecznie zapraszam na nową recenzję (Amy Winehouse - Stronger Than Me) na blogu NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    Informować Cię dalej o nowych notkach u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Większości z tych piosenek niestety nie znam. Zapraszam na nowy post http://aniasolo.blog.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewiele piosenek stąd znam, nie moje klimaty, ale ciesze się na "The Hills"

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie takie zestawienie nieco inaczej by wyglądało :D
    Szkoda, że kończysz blogowanie :(

    NN ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie zapraszam na nową recenzję (Ariana Grande - Focus) na NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że kończysz z blogowaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłem tylko 2 piosenki, które znam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna playlista - na pewno sobie odpalę w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę znam utworów z Twojej listy :) Ale duża część jest dość mało popularna, dlatego nie dziwię się, że niektórzy w komentarzach piszą, że znają tylko pojedyncze piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zestawienie. Zapraszam do odwiedzenia

    http://owczeprzygody.pl/owce/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zestawienia. Szkoda, że kończysz prowadzenie bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi te zestawienia tez bardzo się podoba.Trochę szkoda tak samo jak napisał kolega wyżej że już koniec bloga będzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje hity.. cóż za wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates